AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
Çünkü benim annem 1 yılın değil her yılın annesi , çünkü onun değeri bir gün ile belli olmaz her gün belli olur..
Yılın annesi benim annem cunku, O ben dogarken benim icin hayatindan vazgecen kadin, çünkü o benim icin hic gormesem bile dunyanin en guzel kadini, cunku o benim herseyim.
Sadece bu yılın değil; Her yılın benim annem, annelerimiz.
Yılın annesi; bütün annelerdir. Her anne değerlidir :)
Yılın annesi, hepimizin annesi çünkü anneler baş tacıdır, ayrım yapılmaz.
Yılın annesimi benim annem bütün yılların annesi çünkü benim annem
Yılın annesi benim annem çünkü diş ağrımı gördüğün de ağlayıp gecenin 5 inde doktor bulan annedir.
bendede ne boktan bir şans varmış anneler gününde annemle babam ayrıldı
''Yılın annesi benim annem çünkü kızı için hayatına son vermiş.''
Yilin annesi de babasi da benim annem babam. Cunku Allah sevdigi kullarini yanina alirmis :)
Benim annem demek gercekten güzel ama annesi vefat edenlerin anneler gunu Olmasi dilegi ile.
çünkü benim gibi bir kizi çekiyor kurban olurum ona ona kelime yetmez iyi var 💜💜💜
Bu anneler günü tüm şehit anneleri ve eşleri için olsun.
Hatalarima rağmen sevgisini eksiltmeyen yüce bir kadındır benim annem
çünkü benim annem harika bir kadındır mücadelecidir onu çok seviyorum..
Herşeye rağmen benim nazımı çekiyor, beni seviyor, hep yanımda.
Çünkü ne zaman tökezlesem elimi her zaman tutuyor ve tutacağını biliyorum. Çünkü annem varsa bana hiç birşey olmaz
Herkesin Annesi kendine göre zaten Yılın annesi
Oyuzden böyle bir soruya mantıklı cevap yazilmaz.
aslında herkesin annesi kendine göre en iyi anne olur o nedenle tüm anneler iyidir cennet annelerin ayağı altında bu söz yeter
Yılın annesi benim annem çünkü onu çok seviyorum o benim aşkım canımın içi seni ÇOK SEVIYORUM ANNEM, MELEĞIM BENİM :)<3
çünkü
babam annemi 2 kere aldattı ve buna rağmen sırf ben istediğim için hala bizimle
Babam olmadan beni büyüttü ve nişanımı yaptı herşeyimizi karşıladı çünkü benim annem birtane 💪💪👌👌👏
Yılın annesi benim annem çünkü, sınavlardan iyi not almazsan diye tehdit cümleleriyle başlayıp iyi not almasamda neyse bir dahakine iyi çalış diyor. 🙈😇
Her ihtiyacima koşan benim sorunlarima çözüm bulan elinden geldiğince bana yardım eden en önemlisi sevgisini hiç esirgemeyen bir tanecik annem anneler günün kutlu olsun 😅☺
Yokluğun susuzluk gibi, üzülmen yakılmak gibi hissettiriyor bana. Ne susuz bırak beni ne de beni yak. Kıyamet kopacakmış gibi hissettiriyor seni kaybetmek. Bana bu hissi hissettirme...
Yılın annesi sadece benim annem değil tüm anneler sadece doğurmakla anne olunmuyor
yılın annesi benim annem çünkü.. babama bizim için katlanıyor.
Cunku terlik atışlarında hep isabetli atıyor kadın mübarek 12 den vuruyor :D
Benim annem sadece bana özel olmalı. Yılın annesi olmamalı.
ÇÜNKÜ HERKESİN ANNESİ KENDİNE ÖZELDİR BENİM MELEK ANNEM DE BANA ÖZEL
O kadar çileye izdiraba asağılanmaya ragmen evladini terk edip gitmedi...
Psikopat bir çocuğu vardı ve iyileştirdi oğlunu hastane hastane dolaşıp
Her seyime kosup arkamızı toplayan ayakta kalmamızı saglayan
Annelik duygusunu taşıyan bütün annelerin, anneler günü kutlu olsun..
Çünkü hep fedakarlık yaptı evlatları için tabi tüm anneler fedakardır :)
yılın annesi benim annem cünkü seni asla yarım bırakmam sözüne tek inandıgım kişi :*
Ev aldim 10 gun once kadın 25000 tl karsiliksiz verdi 😂 yani o benim annem
dünyanın en kötü insanıda olsa o benim için her zaman yılın ayın günün annesi çünkü o benim annem <3
yılın annesi benim annem ama sadece bu yılın değil her yılın her ayın her haftanın her günün her saatin annesi... rabbime şükürler olsun ki annelerimiz var. ayaklarının altından öpüyorum canım anam...
Çünkü onun molası yok , herşey bizim için uğraşır, ağladığımda
sarıldığım zaman en çok o iyi gelir :))
Çünkü o gün babama başım ağrıyor demeyip benim gibi muhteşem bir çocuğun oluşumunda katkıda bulundu 😀😀
Hasta olmasına rağmen gelip çocuğuma bakıyor sırf ben biraz daha fazla uyuyum diye :( coook üzülüyorum hep koşturuyor keşke onu altın bir kafese koysam önünde herşey olsa rahat etse o benim canım anammmmm
Tüm yılların annesidir çünkü dünyanın zor olduğunu bilerek zorluklara beni hazırlamış süresi doluncada elini çekmiştir
Anne bir bende değilki şimdi saysam hangi hakkının karşılığı olur onca laf, bütün annelere layık birer evlat oluruz inşaAllah
Yılın annesi, benim annem çünkü bence benim annem değil
ben onun canindan cikan bir canim, benim varolus sebebim
Annenizi sevin sayın, bizim hediye alabilecek bir annemiz yok :)
Çünkü onun için canımı verebilirim... Bana can verendir O
Tüm iyi anneler yılın annesidir
Çünkü annelik kutsaldır
Benim annem demek doğru olmaz çünkü anneler kutsaldır her anne ve anne adayları yılın annesi bence
Öyle güzel annelik yaptı ki kimseye keşke benim annem böyle olsa demedim
evetttt :D bana koli yolluyoo :D sağolsun baskına gelmedi bu sene :D
Benim çünkü iş yüzünden aylardır oğlumdan ayrı kalıyorum 😢 her gördüğümde ve her ayrılışımda alışmak yerine daha yoğun şeyler hissediyorum 😩😩😩
ana yüreği... çünkü anneler gününde ben onu arayacağıma o beni arıyor anneler günün
kutlu olsun diye...
her seferinde bizim için kendini feda etmiş bir kadın çünkü o babamdan daha adam kızlar babalarına der ben anneme annem her şeyim
Benim annem çünkü bana sonsuz güven veren her zorlukta kalk ayağa diyen beni sadece ben olduğum için seven yagane insan olduğu için
Benim annem her zaman cunkü o benim her türlu yanimda oluyo ve bana karsi cok iyi davranan birisi benim annem bu yüzden bana hergün anneler gunu 👍:-)
beni tek anlayan beni tek dusunen herzaman yanimda olan o ❤
Sevdiğim aşık Olduğum ilk insan , onsuz ben olmayacağım için
Yılın annesini siz bulun ks, benim annem tek kahramanım
5 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!