
Bence bu bir özgürlük
Ne bileyim ben şahsen öyleyim ve istediğim gibi giyinmek benim özgürlüğüm kapsamında olduğunu düşünüyorum bu niye herkesi ilgilendiriyor?

Ya kardeşim hiç kimse yargılamaz ama kadın gibi giyinmekten kasıt böyle sokak kaşarı gibi giyinmekse afedersin ben karşıyım. Hangi normal kadın böyle giyiniyor allasen ya
Bu eleştiriyi bir nebze kabul edebilirim
Ayıp değilde itici etrafındaki başka tipleride buna sürüklüyorlar küçük çocuklar bunlardan etkilenir oldu artık bunun için türkiye bence yanlış ülke başka yere gitmeliler
Kadın gibi giyinmemissin ki. Tam yollu gibi giyinmissin. Arasındaki farkı biraz da olsa ögren
sence bu dogrumu?
Evet
etrafta senin gibi olan insanlari gormek istiyormusun peki?
Çok istiyorum
peki dunyada her kesin senin gibi olmasini?
Yok saygı duyulacak kadar çok olmak yeterli
peki eger her kesin dunyada es cinsel oldugunu dusun ve sende cocuk istiyorsun nasil cocuk sahibi olurdun
yanlis anlama ama ben seni anliyorum ama bazi translar digerlerini homosapien insanlari kiskandiklarindan bunu yani trans olmayi iyi gosteriyorlar yani belki sen oyle dogdun ama bazilari diger normal insanlarinda trans olmasini arzuluyor sence normalmi bu?
O işin farklı bir boyutu herkesin böyle olması imkansız ve gereksiz
o zqman sen digerleri den farkli dusunuyorsun tebrik ederim seni eger yalan soylemedinse
kiyafetine gelirsek normal kiz boyle giymez eger bu sensen neden acik sacik giydin kadin kiz kiyafetleri acik kiyafetlerden mini eteklerden olusmaz hepsi mesela elbise ve bir az uzun giymeyi dene ve makyaji abartma
Cevap
7Cevap
leeşş bir goruntu. benimde bunu söylemek bunu dusunmek en dogal hakkım
Dogrudur ama müdahele hakkın yok bu duruma vurgulamak çalıştığım bu
tabi orası öyle . bir ara filmini izledim meraktan anlamaya ugrastım ama beceremedim.
Her ne kadar vegenmesende sevmeden saygı herşeyden önce gelir diye düşünüyorum
Boşuna yazmıyor Kuran'da erkek erkek gibi bayan bayan gibi giyinmeli, görünmeli
Ne olursan ol gel demiş hz. Mevlana
fena görünmüyosun kız :)
Sizi anlıyorum çok farklı bir duygu
Keşke herkes anlayabilse
Haklısın. Herkezin anlaması çok zor. Bu duygu yu yaşamayan anlayamaz. Kadın kıyafetleri içinde çok mutlu olduğunun farkındayım.
Teşekkürler
Rica ederim.
Daha şık daha güzel giyinebilirsin.
Kırmızı çoraplar çok hoş
Teşekkür ederim
Günah..
Tek sorun bu dimi
Tek Sorun Bu👍
Peki ozaman sen harama bulaş hırsıza oy ver onun bunun altına yat ama tek ayıp kadın kıyafeti giyen erkek olsun. Kafa yapıni anlıyorum...
Beni Tanımadan Hakkımda Yaptığın Genellemeler Yanlış..
Sen derken genelleme yapmaya çalışmıştım yanlış anlattiysam özür dilerim
oo gay almam bir dal
yakısmıkx
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar