Oda arkadaşım lezbiyen olduğunu söyledi ve ben şok geçirdim. Şimdi ne yapmalıyım?

Yanında kaç defa soyunmuşluğum var. Duştayken, banyoya girip havlu vermişliği bile var bana. Neden 1 sene sonra söyleme gereği duydun dedim hemen söylersem benden uzaklaşırdın beni tanı, zararsız olduğumu gördükten sonra söylemek istedim dedi. Odamı değiştirmeyi düşündüm o an ama biraz düşününce, kızın bana zararı hiç olmadı gerçekten veya hiç birşeyler yaşamak istediğini sezmedim ya da anlayamadım. Garip hissettim sadece böyle devam mı etmeliyim, napıcam?
Oda arkadaşım lezbiyen olduğunu söyledi ve ben şok geçirdim. Şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla