Allaha dine felan inanmıyor siz olsanız onla takılırmısınız arkadaşlar?
Hayır Takılmam
Evet Takılırım İnancı Önemli Değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Inanmayan arkadaşım çok beni en rahatsiz eden yani şu bir insana inanip guvenmediginizde gerçek bir musluman oldugunu dusunuyorsaniz yemin eder ve inanirsiniz aklinizdq soru isareti kalmaz inanmayanlarda boyle bir olay yok ve onlar yemin ettiginde yapma diye kızıyorum insanlara gucen probleminiz varsa bu yönü zorluyor
Konuşurum, sohbet ederim yeri gelirse ama takılmak fazla vakit geçirmek falan olmaz. Beni yaratan Allah'ı inkar eden sevmeyen insanla yakın olamam Allah'a saygısızlık olur.
O onun yasami kimseyi ilgilendiremez. Ateist oldugu icinde kötudur denemez. Nice ateist girdum onca muslumanım diyenden daha bilincli daha zeki daha iyi insan. Her koyun kendi bacagundan asilir saygi duymak lazim. Ama bii yandan da kanit ve telkin yoluyla Hak yila davet etmek lazim. Buda benim inancim :)
Ey iman edenler! Mü’minleri bırakıp da kâfirleri dost edinmeyin. Kendi aleyhinize Allah’a apaçık bir delil mi vermek istiyorsunuz?
Kardeş Müslümanlıktada Ayrımcılık çok değil mi yok hristiyanları dost edinmeyin yahudileri dost edinmeyin? Çok ırkçılık olduğunu düşünüyorum
Cevap
9Cevap
Herkesin inancına saygı duyarım
Arkadaşlığımı bitirmem bunun için..
Din eski çağ zaten artık önemsenmiyo pek bana göre
İnsana insan oldugu için değer verilmeli. Lakin sana zararı oldugunu düşünüyorsan olunmamalı tabiki..
Takılırım neden takılmıyım kendimi din görevlisi ilan edicek halim yok ya emin ol ki kimse kimseyi hedefinden dininden döndüremez açıkçası Müslüman arkadaşlarımdan daha samimi ateist arkadaşım var değişik sohbetlere girmek güzel açıkçası
Dini yonden senin inancini etkilemeyecekse maneviyatin guclu ise takil belki sen onu musluman yaparsin ;)
Ama dikkatli olmak lazim bu tur arkadasliklarda bir ata sozu vardir bilirsin " uzum uzume baka baka kararir"
Inancina gore arkadaslik edicegine insanligi icin arkadaslik eden biri olsan boyle sacma bir soru sormassin.
Zaten yukarda belirttim güzel kardeşim benim içinde din önemli değil isterse hristiyan olsun
Bu arada benim sorduğum soru seni ilgilendirmez sitedekilerinde görüşünü almak istedim
Olur yani niye olmasın. Elbette takılırım da dost bile olurum.
Öyle çok arkadaşım var.
Bir insan ister ateist olur ister olmaz kendisi bilir. Bir insan'a insan olarak bakmalıyız, dine inancına göre ayırarak değil.
Bu soruyu sorma gereği duyduysan "yobaz" olup olmadığını bir kez daha düşün. Kişileri yaptıkları ile yargılarsın (yargılama hakkın olduğunu düşünüyorsan) tercihleri ile değil.
Ben olsam takılmam dini inancı kuvvetli insanlarla takılmayı tercih ederim
Herkesin inancı kendine sana bir zararı yoksa inancinla dalga geçip elestirmiyorsa sorun yok
Takılmam bilirim ki herkesin deneyimi yorumu farklıdır
Emin ol ateist insanlar diğer insanlardan daha eğlenceli
Müslümanım ama en sevdiğim arkadaşlarım ateist çıkıyor genelde
Kendimi onun fikirlerinden koruyabileceksem takılırdım ama dinimden soğutacaksa hayır
ortaokulda ateist arkadaşım vardı..33 yaşına geldik şimdi ateist değil deist o kadar değişiyorlar yani fazla birşey bekleme :) ama hala en kral arkadaşım
Müslümanım ama inanmayan yakın arkadaşlarım da var olabilir.
naaabarsa yapsın bea ben onla allah arasına girmeeeemm
Dinden cikarmaya calisir sonra beni
Bazen düşünüyorum da Müslümanlar neden bu kadar geri Hristiyanlar çok ileri teknolojik neden bir avrupaya bak birde asyaya ama dinimiz evet iyi
Soyle dusun. Onlar islam ulkelerin somuruyor. Ve onlar bir birileriyle kardes. Peki biz? Hepimiz kabugumuza cekilmisiz. Hepimiz bir olsak hristiyanin tozu kalmazdi
Haklısın ama bak İsraile çok teknolojik bir ülke tek yahudi devleti olmasına rağmen
O kadar güzel çamur atmışsınız ki Hristiyanlıga ve histiyanlara gerçekten komedisiniz acaba avrupayı 600 sene sömüren kimlerdir? islama geçmezsen cizye vereceksin diye hristiyanlardan rüşvet alanlar kimlerdi boş boş konuşmayın kendinizi gülünçç duruma düşürmeyin iki gram aklınızla görende islamı yaşayan hakiki müslüman sanacak
Inanci gayet de önemli
Allahın varlığını inkar eden biriyle isim olmaz
O halde bende dinsizim dostum deistim.
Bu sebepten arkadasligimi bitirmem
Bana laf atmazsa bulaşmazsa dalga geçmezse evet
takilirim
ya haklıysa
takılmam
Takılırım
Kendisi sevgilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar