Müslümanlar her gün atatürke küfür ediyorlar. Umarım nefret ettiğiniz atatürkün ülkesi yıkılınca burada kalırsınız?

Az önce said nursiyi seven pis herifin biri gelmiş atatürke annesi babası belli değil diyor. Artık bu müslümanlar çok oldu. Ülkeyi kuran adama ağza alınmayacak küfürler ediyorsunuz. Bu ülke yıkılınca abdnin ingilterenin sizi kabul edeceğini filan mı sanıyorsunuz? Hepinizi öldürecekler. Ayrıca hepiniz şeriatı istiyorsunuz. Rahat rahat tecavüz etmek, 4 kadın almak, eşcinselleri katletmek, demokrasiye bilime insanlığa düşmanlık beslemek istiyorsunuz. İçkiye düşmansınız oysa içkiye neden düşman olduğunuzun farkında bile değilsiniz. Doğuştan kabullenen, kaderci, nefret dolu, tahammülsüz, dogmatik yetişiyorsunuz. Bugün anladım ki bu ülkede türk kalmamış. İslam türklüğün önüne geçmiş. Siz kendi ölüm fermanınızı yazmışsınız müslümanlar! Sizden akıl sağlığımı korumak için uzak duruyorum. Doğru değil mi müslüman olmayanlar?
Müslümanlar her gün atatürke küfür ediyorlar. Umarım nefret ettiğiniz atatürkün ülkesi yıkılınca burada kalırsınız?
Cevapla