Diğer konusunda 8,4b cevap paylaştı. Hayret, bir şeyin ucuzuna yönelen kıza rastlamak mucize bu devirde.. :)
Ben bimin sütünü seviyorum.. Ayrıca tuvalet kağıdı ve kağıt havlusu gayet güzel..
Bugünlerde tavuk çeşitlerinde indirim var.. Tavsiye ederim..011 Yorumla
Soran+1 yıl😊😊😊
Soran+1 yılSüt mısırı dondurulmuş oluyor tane şeklinde poşet ambalajda oluyor genelde buzdolabında oluyor
Soran+1 yılOnu alınca suda haşlıyorsun o şekil yani
Soran+1 yılBen değil ama bacım harika yapar pizzayı 😊
Soran+1 yılBenim yay 😊 Ama hamaratım bende hiç şimdi mütevazi olamiicimm 😊
Soran+1 yılYok ya kimseyle konuşmuyorum burda takıpıuorum eğlencesine özel mesaj kuşlanmadığım kısım yani
En İyi Cevaplar
+1 yıl33 Yorumla
Soran+1 yılBunlar bir harikaaaaa
- +1 yıl
Hoş beş kat kat falan halt etmis yaninda
Soran+1 yılAynen yaa dehşet 😊
+1 yılO birtane uzun cubuk kurabiyesi var ya onu severim
Cipslerini de alırım bazen
Le cola diyesim geldi 😃 yok onu çocukluğumda bıraktım...
Mantısı
Pudingler gözümün önünden gitmiyor şu an 😳01 Yorumla
Soran+1 yılOhhh ohhh 😂
+1 yılsoslu zeytini güzel. tuvalet kağıtları, rulo peçeteleri cok cok iyi :)
ekleri lezzetli. mantısı güzel. ıslak mendili güzel. bunlar geldi aklıma.11 Yorumla
Soran+1 yılEkleri favorim zaten 😍
Evet tuvalet kağıdı ve kağıt havlusu hakikaten iyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Diğer konusunda 9,3b cevap paylaştı. Bimin kendisinden de ürünlerinden de hiç birini sevmiyorum. Çünkü hiç almadım :) . Almam da. Evin önündeki bim yerine 2 km yol yürüyorum migrostan alıyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılAmann iyi 😊
+1 yılEhm yanlis hatirlamiyosam, Bim'dendi. Ne diyolar Turkcede. Su ufak renkli renkli lokumlari varya, cok hosuma gitti. Karton karton eve alasi geliyo insanin.
03 Yorumla
Soran+1 yılKuş lokumu 😊
- +1 yıl
Hah iste onlardan :D Turkce KIT kusura bakmayin
Soran+1 yılYok onların ismini çoğu kişi bilmez 😊
+1 yılBen A•101'ciyim.
Bi'Cola
Bi'Gazoz
Bi'Ekmek
Bi'Cips
Yağlı Gevrek, Ananas Suyu, Cevizli Sucuk Lokum ve dev Çerezya Ailesi.13 Yorumla
Soran+1 yılA101 deki çerezya cips fıstık harika
- +1 yıl
Paralel seni
- +1 yıl
Aynen müthiş tadı var. Bim deki çerezler çok adi kalıyor onların yanında.
Kazandibi tatlısı
Cips Fıstık
Çikolatalı/Çilekli Sütü
Meyveli Yoğurt
Fındık/Üzüm Drajeli çikolatası (adı aklıma gelmedi)
Bunlar da benim favorilerim. Süt ve fındık Drajeli çikolata çok sıklıkla alırım :)13 Yorumla
Soran+1 yılBide antep fıstığı ezmesi var o da süper
Soran+1 yılEvet o 😊 Ama senin dediğinde favorim içinde üzüm ve fındık var
- Diğer konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBimin ürünlerini pek beğenmiyorum bizim sokakta a101 ve bim karşılıklı ama bimden bişey almıyorum a101 in profiterolu güzel ve alman çikolataları var gofretler falan onlar harika. Merci çikolata gibi
03 Yorumla
Soran+1 yılMerci çikolata ne?
- +1 yıl
Çikolata işte a101 de var alman çikolatası
Soran+1 yılBilmiyorum ben
Çiğ köftesi
Tatlıları özellikle sütlaç
Arada sırada gelen tuhaf tuhaf şeyler star wars ürünleri falan :D01 Yorumla
Soran+1 yıl😆😆
En beğendiğim ürünü, daha dün aldım: OKEY RİTİM (Geciktirici etkisi ve kabartmalı dokusu ile erkeği yavaşlatır, kadını hızlandırır. İşte "Ritim" budur. Geciktirici etkili, daha çok zevk. Fiyatı 9,90 TL. Muhteşem bir şey.
00 Yorumlaekleri de iyidir onun dışında sütlacıda çok fena değil kek 25 kurus 10 tane alsan bir tepsi yapıyo her şeyi iyi ya bim iyi ki var :D fakirin, garibanın dostu bim gururla sunar :D
06 Yorumla
Soran+1 yılAma dehşetli ürünleri var
Soran+1 yılKuş lokumu denir o küçük renkli lokumlara
Soran+1 yılEe sağlığın ve huzurlu isen herşey tat verir
+1 yılÇekirdek içi varya o birazcık tuzlu olsa 10 değil 1029587129837123 numara olur be :Dd
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç sevmiyorım o iç çekirdeği ama bu iyi bir buluş çünkü ben çocukken anneme hep çekirdeğin içini çıkarttırırdım ve kadın uğraşır dururdu şimdi al ondan ayıklanmış çekirdek yesin bebeler 😊
ya bir çikolatası var ona bayılıyrum ben buono :)
10 Yorumla
+1 yılKavala kurabiyesi, bide cips kapli fıstik :D yumusaticisi, benim de favorim harika kokuyor :)
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen harika kokuyor bide kocaman şişe çok ucuz 😆
- +1 yıl
Haha :D evet Bim iyidir hem biz ogrenciyiz
Soran+1 yılYalnız yaşayanlar ve öğrenciler için bim tek adres zaten
Diğer konusunda 4,2b cevap paylaştı. Pizza, ketçaplı cips, kuru meyve kokteyli, salatalık turşusu Bimin kendi güzel ürünleri nasıl güzel olmasın :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂 o salatalık turşusu çok ucuz ya
+1 yılpoşet cay
katmer ekmek
dost yogurt
barbınya plaki
ketcaplı cips
dost süt
yumuşatıcı ( çok ucuz )
ıslak mendil :)
bim müdavimi oalrk iyi ki bim var :)09 Yorumla
Soran+1 yılYumuşatıcısı ❤️😊
- +1 yıl
https://hizliresim.com/JAlooW
bim müdavimiyim :)=
Soran+1 yılişte bu yumuşatıcısı efsane ya 😊
- +1 yıl
bim olmasa ünv dede aç kalırdım :) şimdi yalnız yaşıyorum hala bim :)
Soran+1 yılGayet iyi bilirim o yalnız yaşarken bimin vazgeçilmezliği
- +1 yıl
parada yok tabi :) vizelerde sınavlardan sonra kaymaklı bir büskivi var 5 li kurabiye gibi onla ödüllndiridim kendimi :)
Soran+1 yılYa geçinmek çok zor ya 😊
- +1 yıl
kesinlikle :) şimdi param var ama bim den vazgeçmem kötü gün dostu :)
Soran+1 yılYani paran ne kadar olsa dahi favori ürünleri için gidilir 😊
+1 yılKetcapli cips supangle meyveli yogurt bir de damla cikolatasi 😊
11 Yorumla
Soran+1 yılKetçaplı cipsi ❤️
- Diğer konusunda 694 cevap paylaştı.
+1 yılHilal şeklindeki kurabiye ananas meyve suyu tuzlu çubuk kraker :)
110 Yorumla
Soran+1 yılKavala kurabiye o 😊
- +1 yıl
Ama en sevdiğim o be :D
Soran+1 yılGüzel evet 😊
- +1 yıl
Gel sarılalım kanka fakirlik gibisi yok be :D
Soran+1 yıl😂 😉
- +1 yıl
Sen o kavala kurabiyesi bitince paketindeki pudrayı yalıyor musun? :D
Soran+1 yılYooo 😂
- +1 yıl
Üzdün be fakir kız ben onu avuç avuç yiyorum çok fakiriz be :D
Soran+1 yılAhahaha yaşasın bim bolluğu 😂
- +1 yıl
Ben oradan 5+1 kolon aldım ne diyon sen :D
+1 yılhepsi çünkü bime girdigimde herşeyi alırım ben zenginim canım
15 Yorumla
Soran+1 yılBen fakirim 😔
- +1 yıl
ıyyyyyyyyyyyyy fakirr
Soran+1 yıl😊😊😊
- +1 yıl
kıyamam gız)
Soran+1 yılKıydın artık 😔
6000 tl maaşım var bimin yoğurduna bayılıyorum fakirlikle alakalı diil tatlım
03 Yorumla
Soran+1 yılOnu işin espirisine yaptım yahu 😊 Çok param olsa dahi bime giderdim bazen sırf beğendiğim ürünlerini almak için
Soran+1 yılYanında bilen biri olduğunda pazara gitmek harika ki örneğin annemle 😊
- Diğer konusunda 20,5b cevap paylaştı.
+1 yılhttps://nehirkoyekmegi.com/ köy ekmeği güzel
01 Yorumla
Soran+1 yılAynennn ya köy ekmeği nehir yazıyor üstünde harika
+1 yılİri Yarı Yakişıkli Dev Gibi Koyu Türk Milliyetcisiyim. Boyum 2.03 metre. Tum yorumlari okudum üsenmeden. Ama bimin en güzel urununu ben biliyom. Dostca solerimm istersen ozelden :) ;)
04 Yorumla
Soran+1 yılBurdan söyle kardeş özele ne gerek
- +1 yıl
Merak Etme :) Sapik degilim. Sadece biraz bencil biriyim. Sevdigim dostlarima canimi veririm. Sende bir kizsin diye sanada soyleyecektim :) Emin ol pisman olman ;) Yinede takdir senin.
Soran+1 yılİstemem söylemezsen söyleme
- +1 yıl
Keyfin Bilir. Bunu devlet meselesi yaptin be :-D kürtleri Sevmiyom. Onlar o tadi tatmasin diye soylemedim. Sana tarif solecektim. Ama hakkini kaybettin :) iyi geceler
Diğer konusunda 8,4b cevap paylaştı. 5 li dondurulmuş lahmacunu süper..
114 Yorumla
Soran+1 yılKız kardeşimle favorimiz 😆
Soran+1 yıl3er tane rekorumuz 😂
Soran+1 yılYa ben lahmacun çok severim normalde de ama en fazla 3 yerim yani 😊
Soran+1 yılBiz bugün dışatıdan gelirken alıp film izlerken gömdük kardeşimle 😂
Soran+1 yılYanınasa litrelik dost ayran 😂
Soran+1 yılBen sırf kız kardeşim seviyor diye alıyorum ayranı ve bana farketmez ekşi tatlı 😊
Soran+1 yıl9,5 da kapanıyor sanırım 😂
Soran+1 yıl9 mu 😳 Pardonn 😂
Pastalari güzel gerçekten :) bir de kasadaki şeyler :)
01 Yorumla
Soran+1 yılHıhııı
Tatlilari güzelmiş eskiden ddamlasakizli muhallebi vardi simdi var mı bilmem onu severdm
02 Yorumla
Soran+1 yılOnu hiç görmedim
Gizli Üye(36-45)+1 yılhttps://imgim.com/2015-01-08151354.jpg
Ayrılmaz ikili11 Yorumla
Soran+1 yılLe cola 😂😂😂
+1 yılBoxer çorap atlet sabun derdorant tuvalet kağıdı Selpak ve diş macununu
22 Yorumla
Soran+1 yılAtletleri güzel ama
- +1 yıl
Bunlar bana gore ayiramam
Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. kuruyemiş kokteyli, dost sütü, lor peyniri, mısır çerezi falan gidiyor :D
02 Yorumla
Soran+1 yılLor peynirini hiç denemedik ama köy peyniri var üçgen kutuda çok beğendim
Gizli Üye(30-35)+1 yılEkleri
Fıstıklı cipsi
Kavala kurabiyesi
Çekirdek içi
Profiterollü pastası
Küçük çiğköftesi01 Yorumla
Soran+1 yılHıhımmm 😊
tobloreno mu ne öyle bir çikolata var hani onu ucuza satıyo diye seviyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya kinderde ucuz orda 😂
- Diğer konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılAz önce 8 liraya yaş pasta aldık. Pişman değiliz. bir daha olsa bir daha yaparız
12 Yorumla
Soran+1 yıl10 ₺ değil miydi
- +1 yıl
Bana 8 😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇikolatasını seviyorum teyzemin almanyadan getirdiği çikolatalara benziyo birazcık:(
05 Yorumla
Soran+1 yılHangi çikolatası o? 😳
Cevap sahibi+1 yılBuono :D
Soran+1 yılAma hangi çeşidini diyon? 😂
Cevap sahibi+1 yılFındıklı
Soran+1 yılVay anasını 😊
+1 yılFıstıklı çitos u Le Cola
Light var en çok bu ikisini alıyorum sanırım
😂 😂 😂02 Yorumla
Soran+1 yılLight le cola 😂
- +1 yıl
Ama güzel kanka
😂 😂 😂
Zengin değilim ama Bim den alışveriş yapmam genelde mahalle bakkalindan yaparim
02 Yorumla
Soran+1 yılOlsun 😊
+1 yılle'cola + frambuazlı cheesecakeler var dondurucuda tavsiyemdir ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılOoo chesecake bayılırım
- +1 yıl
toplaşalım bir gün ;)
+1 yılBenim sevgilim olur musun sana şiir yazarım PRENSES sim Sevgilim olur musun
00 YorumlaMeyveli yoğurdu net. Yalarun
11 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂
+1 yılAğda alıyorum ben 5 Liraya hem de :D
18 Yorumla
Soran+1 yılOhaa 😳 Hiç denemedim
- +1 yıl
Epi - Kullanıma hazır ağda bantları 40'lı set sadece 5 lirayaydı bundan 4 ay önce
- +1 yıl
hatta sen de al. iyi çektiğin sürece çoğu gider. Veet'in 20 li seti 20 lira. Bu hem 40 lı set hem de 5 Lira. sence de çok iyi değil mi. Tamam Epi, veet kadar yapışkan değil ama en azından tasarruf ve üstünden 2 defa geç aynı ağda bandının. nolacak sanki o kadar parayı vermektense Epi hem işimi görüyor hem de bütçeye uygun. kuaföre de para vermene gerek yok. Oh mis :D Kuaföre gitsen sadece koltuk altı için 7 lira alır. Yazık değil mi parana :D
Soran+1 yılÇok yazık hakikaten paracıklarıma 😔
- +1 yıl
Biz de zengin olsak bu tür harcamaların hesabını yapmazdık ama malesef yapmayınca olmuyor :)
Soran+1 yılAman boşver sağlık olsun en önemli zenginlik odur 😉
- +1 yıl
Aynen mutluyum halimden zaten :))
Soran+1 yılEe en önemlisi o 😉
Bergamot aromalı çayı :)
05 Yorumla
Soran+1 yılÇay sevmediğimden
Soran+1 yılSevmiyom 😔
Soran+1 yılTamam 😊
az yağlı lor peyniri... 2 günde bir bimdeyim :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl😊😊😊
+1 yılAcıbademine bayılıyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılGüzel ivit
Profiterol,
xl halley çakması
kaanbey kaşar02 Yorumla
Soran+1 yılKaşarıda güzel
Fıçı turşu (^_^)
mmm muhteşem ^^01 Yorumla
Soran+1 yılYeap
Tereyağlı kurabiyesine bayılıyorum 😊
04 Yorumla
Soran+1 yılUn kurabiyeside güzel 😊
Soran+1 yılÜçgen olan mı köy ekmeği zaten onun adı favorimiz
Yeni gelen çiğ köftesi güzel lagash diye
11 Yorumla
Soran+1 yılLavaştakiler güzel
jelibonu 80 krş + çok var içinde
10 Yorumla
+1 yılCentro gofret kağıt gibi lezzet yok
02 Yorumla
Soran+1 yılAma şöyle bişi var centro beyaz çikolatalı gofretini çocukken sürekli aldığım alpella gofrete benzettim ben
- +1 yıl
Kalite de fiyat da düşük paramız cikismadigindan gidiyoz zaten
+1 yılAcıbadem kurabiyesine katılıyom 😍😍
00 YorumlaAcibadem kurabiyesi profterol (nasil yaziliyo?)
01 Yorumla
Soran+1 yılProfiterol
+1 yılmeyveli yoğurtları güzel
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet hatta dolapta vardı kalkıp yesem mi ya ama zor geliyo yataktan bu saatte çıkmak 👻
+1 yılYoğurt peynir dost markası
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSütlü ürünleri güzel yapıyorlar nedense :D
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen yahu
+1 yılSütlaç, kazandibi, cips, ice tea, çubuk kraker
10 Yorumla
+1 yılNe çok bimci varmış😄
01 Yorumla
Soran+1 yılHee ne sandın
Diğer konusunda 926 cevap paylaştı. Peynirivar o cok iyi bide mayonezi cok iyi
02 Yorumla
Soran+1 yılMayonezi ve ketçapı berbat ya
+1 yılOrdan Bisey aldigimi hatirlamiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılNapalım yani
Ayran ve yoğurt süper he bide peynir harikaa😊😊
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen 😊
+1 yılBizim eve uxak bim pek gitmiyorum o yüzden
01 Yorumla
Soran+1 yılHımm anlıyorum
+1 yılosmanli firmasinin kazandibi tatlisi tabi
01 Yorumla
Soran+1 yılİvit
çikolatalı leblebi varya ondan djdb
01 Yorumla
Soran+1 yılHangisi o ha tamam çikolata kaplı leblebi evet güzel 😂
- Diğer konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılice tea ucuz ve içilebilir
02 Yorumla
Soran+1 yılPek güzel değil o 😒
- +1 yıl
Gayet güzel
bim yakın:)))
bisürü ürün alırım03 Yorumla
Soran+1 yılBana da yakın 😊
Soran+1 yılZabaanan ne diye düşündüm bir an 😂
- Diğer konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yıltam fındıklı buonoya biterim :)
02 Yorumla
Soran+1 yılO da güzel
- +1 yıl
Evvet
- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar