Dişi muhabbet kuşum çok fena ısırıyor?

Kaç kere diyorum "Anne ısırılmaz" diye kızıyorum yine bildiğini okuyo manyak. Kızıyorum fayda etmiyor. Dişi oldugu icin doğasında varmıs ama. Bazen hiç acıtmıyor bazen böyle gagasını koparasım geliyo öyle fena. Manyak ruh hastası ya. Her gün konusuyorum ilgileniyorum daha napayım anlamadım. Üreme döneminde Şu an ondan mı agrasif anlamıyorum. Gazete kemirip duruyo. Yem yemiyo gidiyo gazete yiyo yerden bir şeyler yemeye calısıyor. Kıtlıktan çıkmıs gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
Dişi muhabbet kuşum çok fena ısırıyor?
Cevapla