Yalvarırım bana yardım edin içim çok sıkılıyo nefes alamıyorum gibi?

İçim çok sıkıldı öküz oturdu resmen. Yardım edin lütfen. İki sebepten dolayı ilki bir çocuğu sevmem ikincisi ise Benim mezun olduğum okuldan bir kız var bizim bölümde sanırım geçiş yapmış benden 2 yaş büyük. Neyse işte bu kız ders onaylatmadq gördü tanışıyo muyuz dedi. Okulumun adını söyledim çünkü bende onu tanıdım. Sarıldı falan. Bugün de tam arkamızdaydı arkadaşımla bana dediki şu konuyu işledi mi hoca diye. Bende arkadaşoma sordum evet dedi sonra kitabını uzattı dediki bana bir gösterir misiniz nerde kaldık diye. Arkadaşım gösterdi. O sırada bana dediki sen şu okuldaydın dimi evet dedim hangi dönemdeydin dedi söyledim he adın neydi dedi söyledim o da benimde adım böyle böyle dedi güldü öyle. Sonra ders bitti dediki canım senin numaranı alabilir miyim? Verdim ama sinir oldum yani içime sıkıntı geldi niye aldı gibisinden. Bu kız okula pek gelmeyen bir kız arkadaşı da yok sanırım. Başka bir arkadaşım da dedi bir iki kere gördüm diye. Kesin imza attırmak ve not istemek için yazdı eminim yani. O yüzden içim sıkıldı zaten enayiye mi benziyoruz. Arkadaşımda öyle diye geçen günde bir kız yazdı ona not için samimi olduğu bir kız da değil. O daha yazmadı bana ama arkadaşım dediki kesin onun için aldı okula gelmiyo falan bişeler isticek ve sen de söyle çekinme açıkca söyle. Napmalıyım bu kız bana yazarsa falan?
Yalvarırım bana yardım edin içim çok sıkılıyo nefes alamıyorum gibi?
Cevapla