AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
Yaz bakalım ne çıkacak merak ediyorum.
İsim?
herkeze yazarsinda bna zor 😉
Siz isminizi söyleyin, gerisi bende. ;)
sikintida orda zaten isim oğuzhan 😉
Peki. ;)
hem uzun hem ğ var zor o iş :D
O ğ'yi g yapsak olma mı? 😳
ee yap hadı baklım :D
Olacak ne istiyorsan hayatta
Ğünlerin gelip geçecek mutlulukla
Uzun bir ömür bekliyor bizi
Zaman güzel geçecek yaşamın boyunca
Her zaman olacağım yanında
Aydınlatacağım gününü mutlulukla
Ne güzel başlamıştık hayata...
;)
oooo eyw kalemıne yuragıne saglık
Ahmet. Ama yazmamışsın diğerlerine.
Adını dağlara yazdım yarimmm
Hasankeyfe gittim senin için zalimmm
Menemen yaptım sana zehirlenesin diye
Etki etmedi senin akciğerlerine
Tuz bastım kalbime, seni gömeceğim cehennemin dibine...
:D
Becerebilecek misin :) ?
Deneyeceğim. :)
Haydi bakalım :)
İsim neydi? :)
Deli Çoban :D
Öyle olsun. :D
Tamam Arda :D
Artık divane oldu bu gönül
Rest çekme bir düşün
Derdimin dermanı sensin, yarama merhem ol keyfini sür
Aralıkta düğün yapalım, cümbür cemaat bunu bir düşün…
:D
Falım;dişine de bakar, falına da :D
Çok güzel olmuş👍
Teşekkürler. :D
Bu yetenek bende de var :) Harika yazarım
Başarılarınızın devamını dilerim o zaman. :)
Bende sizin :)
Nasıl bir acı içindesin , bu şiirler ne :D
Hadi ya o kadar mı kötü? :/
Kötü değil.
Ne peki?
Güzel yani kötü değil. Kafiye güzel kolay anlaşılabiliyor cümlelerin. GÜZEL
Anladım. Teşekkür ederim.
Harika bir şey yapıyorsun bu arada ismim Talat
Titanik duruşu yapalım birlikte
Aşkımızı sergileyelim her yerde
Lüleburgaz’a gidelim hep beraber cemaatle
Adımızı dağlara yazalım anı kalsın burada kesinlikle
Tepeye de çıkar bir kuş bakışı bakarız memlekete…
:D
Fena değil 👏👏👏👏👏👏
Ahmet - Güzel yaz ama :D
Bakalım şans işi. :D
yazsana 8)
Okyanuslara açıldım seninle
Reçel gibiydin benimle
Hayatımı altüst ettin, döverim seni yeminle
Ayağını denk al, gömerim seni yerin dibine
Ne biçim müslümansın, bir eşhedu en la ilahe illallah desene.
😎
bir daha isteyebiliyor muyuz (başının üstünde halka olan surat ifadesi) :D :D
Sana kıyak geçerim. :D
bekliyorum :D :D
Tamam. :D
Olmaz olmaz bu iş olamaz
R’ye takma geri vites yapamaz
Hayatlar Orhan, hayaller Orhan Gencebay olamaz
Al bu hançeri sapla kalbine, bu kapakla yaşanmaz
Neyse iyice saçmaladım, al sana bedava çikolata, düşün annen bile almaz...
Sonunda iyice saçmaladım. :D
Bu çok saçma oldu 😄 başka bir tane yazar mısın 😇😇😇
Ol sevgili şu garip gönlüme
Rahatlat o güzel yüzünle
Hasretin kalbimde bir ok
Anlasana bana senden başka ilaç yok
Nasıl bir aşksa dermanı yok...
:D :D
😁😁😁😁😁
Bu iyiydi 😎😎
Ama internetten filan bakmışsın gibi geliyor bana 😂 sen mi yazdın 😍😍😂😂😂
Aaaa ne interneti hiçte bile. :D
😎😎😎 son iki tane daha yazsana 😇
İsim harf sayım kadar akrostijim olsun 😇
😁😂😎
https://i.hizliresim.com/3LoOR9.jpg
:D :D
Az kaldı az 😄 birini şimdi yaz diğerini de şimdikini yazdıktan hemen sonra 😄😂
https://i.hizliresim.com/BP2ODG.png
😂
😒😒😒😒😒
çalıntı yapmışsın ama
@ozeynocan Biliyorum, sonuncusunu ben yazmadım. :D
@ozeynocan böyle hırhızların sorularına görüş yapıyoruz işte akrostij yazsın diye -_-
iki tane daha borcu var hala yazmadı onları da -__-
pardon çalmadı hala diyecektim :o :o :o
bir akrostij yazanım bilem yoh :( :(
BiNe hırsızı be iki tane yazdım doymadın, en sonunda bende internetten aldım. Tamam konuşma bu hırsızla. :(
söz vermiştin 2 tane daha yazacaktın hala yazmadın :/ altta başkalarının akrostijlerini yazıyorsun ama sözünü yerine getirmiyorsun :(
bir hata yaptıysam kusura bakmayın hırsız demedim alıntı yapmışsın dedim okadar uzatmayada gerek yok ne yapıyorsan yap beni ilgilendirmez ama milleti aldatma
BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR demişler
@ozeynocan şey ciddiye alma bu yorumları :D esprik olsun diye hırhız dedim :D hırsız bile demedim yani :D
ortam gerilecekmiş gibi geldi bana :D araya gireyim :D :D
ya da girmemeyim :D kız kavgası seyretmek eğlenceli olur :D ben bir tepsi börek alıp geleyim :D seyrederim sizi :D :D
@ozeynocan sen ne aldatmasından bahsediyorsun, ben yorum yaptığın şahısla arkadaşım sen bizim konuşma tarzımızı anlamamış olabilirsim ama böyle saçma sapan ahkam kesmelere girme. Yersiz öğütlerden hiç hoşlanmam. Beni tanımadığın için buna veriyorum bu alakasız görüşlerini.
@animecigenç olur sen kenara çekiledur ve izle :) :) :)
özele gel @Revşen
@ozeynocan buradan yaz.
@ozeynocan evet buradan olsun ^_^
yaw yapmayın etmeyin :D
tamam benim için değer 8) ama yapmayın yinede :D savaşmayın sarma sarın :D :D
börek açın ^_^ ^_^
@Revşen istersen uzatmıyalım (bide seninle tanışmak isterim)
Orhi kızları birbirine kattın, allahından bul sjsjhsjhs
-vallahi espri-
@Gafkiş sen de katılmak ister misin aralarına gafki :D :D
bol bol börek yapın bana :D 3 kişi kolay olur :D
Seni doyurmaya ordu lazım sjskjsh
İzge. Kolay gelsin :D
adım abdülrezzakhan yaz bakalım -.-
S
E
L
İ
N
Bekliyorum 😊
adım '' dilan '' . yazsana :D
gerek yok sevgilim bana sürekli yazıo
banaaadaaaaaaaaaaaaaaaa
Nickime özel yazsan :D
milletin isminden bana ne
Ayperi ;)
Yazistersen merak ettim :)
İsmim elif rica etsem bana da yazarmısın? :)
Emsalsiz bir kimliğe bürünür önce yaşın
Laf etseler tükenmez ki hicrandan kışın.
İffetin ihsan eder, sözden anlamayana
Felektir, unutma senin en güzel adın.
( Sadece Soran ın suç ortaklığını yapıyorum :))
@SucukluSütlaç teşekkür ederim :)
Yaz bakalım yeteneği görelim isim Ahmet
Abdülrezzak sevgi katmanı istiyorum mısralara
turgut ismiyle yazsana
yaz artık kızçe
Bana daa zeynep diye yazarsan sevinirim.
zeynep ve melis ismine yazabilir misin :D
bekliyorm
İsim?
nikime yaz
Abdurrahman (daha uzun isim bulamadım)
Yaz bakalım revşo
Benim yeteneğim var gibi işte
Bu ne samimiyet böyle? Neyse yazarım. ;)
Pardon bundan sonra soğuk davranmaya çalışıcam revşen hanım bu yanlışlıkla oldu 😒 hevesim kaçtı ama beklerim 😢
İlkyaz ismine yazabilir misin?
Yazabilirim.
Bekliyorum o zaman 😊
İçim el vermedi gidişine
Lanet olsun, bu son sözüne
Kadehleri kırdım bu meymenetsiz resminde
Yüreğim dayanmadı seni böyle görmeye
Aramanı isterdim beni bir kere ama neyse
Zahmet etme ben gidiyorum zaten ölüme…
Çok teşekkür ederim kullanacağım bunu
yaz bakalım kursad :D
Kürşat mı? :D
Hayir d olck
Şahin :D
Şükran duydum onu bana veren Allah’a
Artık gam yemem ne de olsa mutluyum sonunda
Hayata tutundum onun yardımıyla
İstedim bir prens , buldum veli nimetimi yanımda
Ne de güzel olduk biz böyle, pekte bir yakıştık yan yana…
:D
:D :D gerçektende çok iyisin :D
Utandırıyorsunuz ben. :D 🙈
:D :D geçekler :D bide Aysel + Önder + Dicle :D bunlar içinde yazarsan :D çok sevinirim :D
Hey MaşAllah. :D Tamma yazarım.
özelden yolla istersen :D
yaz bakalım; Murat
Memleketten getirdim burma
Ulu orta söyleme milletin canı çeker sonra
Raks ettik kızlarla bütün gün yorulduk vallaha
Ayağıma da kara sular indi dans etmem bir daha
Tek tesellim seni gördüm yeniden doğrum billaha…
:D
ahahaha bayıldım ellerine sağlık :D
Teşekkürler. :D
Benim ki kolay olur ( :
Buyur bakalım adım Reşat :)
Riske girmem, seni severim
El alemin ağzına malzeme vermem, sana laf dizerim
Şikayet etmem, sükutun yarenliğini izlettiririm
Aşka inanmam, uzaylılara inanırım
Tek gerçeğim sensin, inanmazsan seni keserim…
Tuhaf oldu biraz. :D
Affet abla kıyma bana :)
Yazamazsın.
Neden?
Şiir yazdınız mı önceden?
Evet.
Melek yüzlü benim
Aşık adam sensin
Hadi gel birlikte kırlara koşalım
İçkilerin dibine vurup coşalım
Rezil olursak da sorun etme ben arkamızı toplarım
(İçkiye karşıyız, orada öylesine kullandım.) ;)
Müteşekkirim efendim. Var olun. İsmim bu değil. Bu takma isim. Ama emek vermiş yazmışsınız. Çok güzel. Hem parantez içinde yazdığın çok önemli. Senle aynı fikirdeyim.
Hadi bakalim
İsim?
Ehl-i dil birbirini bilmemek insâf değil
Hak olmayana ise bilmek, düşmez.
Levh-i mahfûz-ı suhandir dil-i pâk-i Nef'î
İmge aranmaz, vakıfını yanlış edende.
Vuslata ulaşmaktır, vasıl-ı hak
Umduğundur esas olan hak.
Kitaba bağlı kalmaz EHLİVUKUF
Umduğudur esas olan bilirliği.
Felekle söyleşe durma vuku, çünkü içi dışı bir değil..
( Yazarken alıntı yaptığım bir şiir oldu ama senin ismini gördüğümde hep aklıma gelen bir şiir olduğu için kullandım umarım beğenirsinde :) )
@SucukluSütlaç eyvallah sağolasın :)
nur. beklerım :)
Nicedir halim yaman
Uğur böceğimsin yüreğimi aydınlatan
Ruhum senindir, gözyaşlarındır içimi acıtan…
:)
aw guzel ınsan tesekkur ettım ^^ cok guzeldı
Teşekkür ederim. :)
Yaz bakalım ☺️ - gülseren
Yaz lütfen 🙈 Adım Munise :)
uğraşırsam ancaçıkar bişeyler :D
Yaz tabi yaz :)
-Olcay
Ediz Kaan.. Yaz bakalım :D
Bana da yazarmısın ismim Merve
yaz hadi :D gül adım kısa
rüzgar
:)))
Resmini çizmiştim karakalemle
Üstüne de seni seviyorum yazmıştım yeminle
Zamanın da peşinde az koşmamıştım ama hatırlamıyorsundur belki de
Gel gör ki şimdi seni unuttum çok aptalmışım o zaman kesinlikle
Anyayı Konya’yı gördüm senin sayende
Resmini de yırttım, anın kalmasın dedim hiçbir şekil de…
Ancak bu kadar. :/
ne gömdünüz be
Ama ben mizah katarak yazıyorum. :/
Yaz bakalım yeşim adım :)
Yadigar bir tebessüm kalıyor geriye
Emsalsiz olan en kör sürgünde.
Şartlı bir var oluşmuşsunda sanki,
İnsan, çökmüş zifiriye karanlık.
Maddesel bir deformum, kısacası.
( Valla bende anlamadım :D )
@SucukluSütlaç :)
@SucukluSütlaç bende çok anladım sanki :) farkımız yok
Olur Yaz :)
Ela gözlerine vuruldum
Milletler arası Reenkarnasyona tutuldum
Rusya’ya gittim, resmini dört bir yana savurdum
Emenikey’le tanıştım, seni unuttum…
😂
Hahaha :D
Teşekkürler
Ricalar. :D
Hahahhahaha😂😂😂😂
@Matimati_la
Noldu :D
Emenikey le tanştm seni unuttum cok komikti 😂 cok tatli 😂
@Matimati_la
ne güzelmiş :D
Ne güzelmiş?
@Matimati_la
emenikey ile tanışman
Ya ne alaka 😂 senin akrostişinde o cumleyee güldm 😂😂 neyse
@Matimati_la
E biliyorum :D
Bende takılıyorum
Rusyada resmini savurmş keşke numaranda arkaya yazsaymş faydasi olurmuş 😂😂😂😂
@Matimati_la
He bir faydası dokunurdu değilmi :D
Ayneeen 😂 sağlk olsun
@Matimati_la
sana bişey olmasın dimi :D
Yok canli yayina hic bakmam cok salak sacma sorular onume ckyo 😂
Aaa yorumlar karştı dur. evet olmasn 😂
@Matimati_la
:D :D
İlhan teşekkürler şimdiden ☺
Hayır yok. Odunum ben. Büşra 😊 buyur
akrostiş neymiş. kara büyü filan olmasın
Ayy. Yaz bakalım hadi. Adım Nilay.
Mehmetcan yazarsan helal olsun :-D
yaz bakalım. neslihan :)
Abdurrahman :D Yaz hadi
Muhammed. Yaz bakalim
ben yazamıyorum şiir yazarım ama akrostiş zor :))
adımı söylemeyi unutmuşum bana da yaz :D halil ismim
o zaman bende istiyorum :)
Nickime ozel yaz 😄
Tamam. :D
Bekliyorum-,-
Bıktım bu akrostişlerden neden ben yani
Etme bulma dünyası gördüm günümü günün her salisesi
Bekleyenler var, nasıl yetiştireceğim Süpermen miyim ben sanki
Eksik olsun bir daha bana soru sormak bunu da bir yere not edeyim bari
Gelelim sana bu ne biçim bir nick çok düşündün mü sahi
İnceldiği yerden kopsun artık saçma olursa bana ne ki
Merhamet etseydin ismini söyleseydin bunda ne var ki
Çok yoruldum beynim duruldu beklerim artık bir yardım elini
O kadar kişi var yetiştirebilecek miyim acep ki
Kaşınmışsın sen bu kadar uzun nick yazılır mı ben ne yaparım şimdi
Az kaldı diyorum avutuyorum kendimi ama mübarek bitecek gibi görünmüyor bu illet
Demin daha az kaldı diyordum ama bitmedi bu nalet
İşin yoksa uğraş sabahlarım ancak yoksa olurum nağmert
Sahiden az mı kaldı yoksa ben mi hayal görüyorum doğruyu söyle bir zahmet
İnşAllah yakında bitecek bu işkence ilelebet
Neyse bitti artık bu da sana kıyağım olsun ama görmeyeyim seni bir müddet…
😂
Ay okurken yoruldum😂
Vicdansız hem yazdır hem de okuma. 😂
buyrun küçük hanım..
Tiryakin oldum artık anla beni
Unutamam seni dinle bu biçareyi
Ne günah işledim de ben gösterdin bana feleğin sillesini
Celladım oldun, kefenimi de giydirirsin bu cuma besbelli
Aşkımı kalbime gömerim içimden de sana bir güzel söverim bu da benim hakkım değil mi
Yaşayan ölü yaptın beni haydi şimdi git yoksa cenazem kalkacak belli ki…
:/
adıma yazılan ilk şiir..
emeğine yüreğine sağlık..
mutlu oldum =))
Mutlu olmanıza sevindim, biraz iç karartıcı oldu ama neyse. Teşekkürler. :)
Yazma
Sırf bunun için yoruma ne gerek vardı. Sonuçta kafanıza silah dayayan yok. ;)
Silah için yaz madem 😄
Peki.
Bende yazabiliym 😏
Ne güzel. :D