AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
Yazma kuzum 😂😂😂
Niye kız? :D
Kuzum ismim bilinmesin ahaha 😂😂
Hım tamam sır olsun. :D
Olur yaz :D
İsim neydi? :D
Emre olsun bakalım:)
Hadi olsun bakalım. :D
Kandırdı 😓
Aaa hayır, şuanda yazıyorum. :D
Tamam :D beklemedeyim.
Eskimesin dostluğumuz
Merak edenlere anlatır dururuz
Resimlere hapsedeyim seni, belki yıllanır ünleniriz
Evvela sevdim seni, bunu da bir yere yazarız…
Artık olduğu kadar ama bir tane daha sözüm olsun ben bunu daha iyi düşünüp yazacağım. :D
Aaa bu da çok iyi ama sevdim bunu :)
Tamam o zaman. :D
Gerçekten beğendim eline sağlık teşekkürler. :)
Bendr sana yazıcam yazayım söylüycem sana :)
Rica ederim, tamam beklemedeyim. :)
Yazıp yazıp siliyorum çok zor bu ya :D
Aaa ne zoru biraz önce biri ban yazmıştı çok güzel olmuştu. :D
Ben daha güzelini yazcam az dur
Tamam. :D
Raks eder deli gönlüm seninle
Ellerini sürekli yanımda olsun isterim
Vedalar acıtsada bazen
Şirinlik değil, çocukluk hiç değil anlatamam zaten.
Ellerini sürekli yanımda olsun isterim
Ne çok severdim seni ey kalbimin sahibi
Eheheheehe sonunda
Wowww çok güzel olmuş. 😱 Teşekkürler. :D
Yaaa :D dedim sana en güzelini ben yazcam :D
Utandım. 🙈 :D
Sana yazdım gerisini ben bilmem :D
Ben bilmem, eşim bilir. :D
Gece gece uykusuzluk başıma vurdu. :/
Oo saat 1,5 olmuş zaman da hızlı geçiyor geceleri. :D neyse Revşen iyi geceler.:)
Sana iyi geceler. :D
:) göndeer gelsin
İsim neydi? :)
Selen
Sevgisiz kalbime kalbin merhem oldu
Ellerin ellerime tutsak oldu
Lal oldu dilim konuşamam dedim
Eridim bittim yapamam dedim
Nefesim tükenti, peşinden koşamam dedim...
:D
Tesekkurler imkansiz askisi :)
Rica ederim. :)
Hadi yaz bakalim
İsim neydi?
Eylül
Esmerim biçim biçim
Yar ben ölürüm bu Eylül için
Lusya bana düşmandır, esmer sevdiğim için
Üle loy loy loy loy loy
Ley ley ley tey tey ahey ahey …
:D
Senin adin ne?
Neden?
Bende sana yazcam
Al yaz kız, komik olsun. :D
İsmim Revşen.
Romörkör gibi popon senin
En sevdiğim akrostiş Fatih Terim
Var mısın bir gece morfine bebeğim
Şen şaklar şiirlerimde Revşenim
En kralı bu olmadı mı hadi söyleyin
Ne bulaşırsın Eylüle miniğim :D
Ooo bu baya güzeldi de, en başta ki olmasa iyi olurdu. Ben genelde böyle konuşmam. :D
Sen beni ciddi mi anladın ne, hafif bir laf sokma şeysi sezdim. ;)
Yok be saka yapiyorum :D
Tamam o zaman, teşekkürler iyiydi. :D
Nickimle denesen? :D
Deneyeceğim. :D
Ben sensiz nefes alamam
Eee dolayısıyla buralarda duramam
Linet gibi isyana bağlarım
İsyannnnnnnnnnnnnnnn
Neden ben demiyorum
Eden bulur diyorum
Lanet olasıca çocuk, yaktın beni çatır çutur
Lal oldu dilim, çözülmez artıkın kalbim
İki laf söyle kalbim olsun sana zemin...
:D
Hahaha guzel :D
:D :D
Yazabilirsiniz
Bir mumdur iki mumdur üç mumdur
Umudum bunları üflersin usul usul
Rivayetlere aldanma
Harama dokunma
Alırım aklını, adamı hasta etme
Neden diye sorma beni sinir etme...
:D
Gerçekten çok güzel olmus eline diline sağlık 😇
Rica ederim. :D
Onca kişiye yazabildiysen yaz 🐣
CİHAT. bakalım ne cıkacak cook merak ettım
Hayrullahsalihoğlu ismim bu hadi yaz
Merak ettim bana yazar mısın ;) Gökhan
Ben derim gayet de kötüyüm 😎
Yazsana hadi ismim Velihan :P
profil ismime göre yazsana
hadi :D ulaş yaz bakalım
Bana da bir şiir yazarmisisin isim halil 😊
Sabina yaz bakalım😊
Sabrın sonu selamet
Al başına bir tülbent
Bence yakında düğün görünür valla damat pek bir mert
İncitmez seni, okşar ellerini
Nezaketi de bilir, mektepli pek bir bilgili
Allah’ım nazarlardan korusun haydi şimdi git, kaynanan pek bir zilli...
:D
Süppersinnnn😍😍😍😍💋💋💋💋💋
Yaz hadi
İsim?
Yaz sis
Sakla samanı gelir zamanı
İnşAllah bulursun bir çeyrek altını
Sonra sen rahat, sülalen rahat oturursunuz bayağı…
😂
Yalnız ismim sis değil ahhahha burak try again
Pardon. :/
Bekle beni geliyorum sevinçli
Uçuyorum mutluluktan birazdan vereceğim müjdeli haberi
Resimlerimizi babam gördü ama kızmadı şaşırttı beni
Aldı beni çekti kenara seviyorsanız birbirinizi yapacağız bu düğünü pek yakında dedi
Kararsız kaldım şimdi de gelinliği birlikte seçsek mi…
😂
Bunun üstüne bir teşekkür etmeden geçemeyiz güzel olmuş eywallah
İ
S
T
E
M
E
Z
Sırf bir bunun için yorum yapmanıza ne gerek vardı, boşa elinizi yordunuz. ;)
3 harfli isimler de güzel olmuyor ne yapayım :D
Siz söyleyin ben güzel yaparım. ;)
Tamam bakalım
i
S
A
Yaz nicke
Sesime kulak ver sevdiğim
Cenneti sana müjdeleyeceğim
Aşığım diyemedim seni hep bekledim
Rüyamda bile böyle muhteşem bir erkek görmemiştim
Eşi benzeri bulunmaz bir aşka tutuldum hayalin tek tesellim…
Platonik bir aşk olduğunu bilmiyordum. bir çay içeriz tamam😍
Biz direk yemeğe çıkalım Esra hanım. . d
Elektrik çarptı Esra hanım 😂
Kaçak elektrik tespit edildi. 😂
Aynen çok tehlikeli bir durum 😏
Abdurrahman ismim
Ah ne hoş.
Brokoli adim 😊
Bekle beni geliyorum telli duvaklı
Resmi nikahı kıyarız olurum sana bir eş adayı
Okyanus gözlerini açma öyle, deliriyorum sanırsın gördüm bir ayı
Kapat gözlerini uğursuzluk getirme düğünden önce bekle balayını
O kızda gelmiş düğüne bunun hesabını sonra soracağım sana bekle kahrımı
Lara’ydı değil mi adı birazdan yolacağım o hamam böceği saçlarını
İnanmazsan gel de bak, seni de kaynatırım arada bayağı…
Bıktım bu umursamaz hallerinden
El alem ne der deyip, beni her seferinde reddetmenden
Resimlerini yırttım, artık diyemezsin ne yaptın sen
Keşkelerle yaşar durursun, ah dersin keşke yapmasaydım bu eşekliği ben…
Artık olduğu kadar. ;)
Uu baya ugrasmissin teşekkür ederim 😊
Hadi yaz Jesus
Jöleyle kaldırmışsın saçlarını
Eh pekte yakışmış bu sana delikanlı
Sevgilin yoksa ayarla bir gün buluşuruz belki bir Pazar sabahı
Uyuya kalayım deme yoksa gelince yersin tokadını
Seninle olmaz anladım bunu hadi sen sağ ben selamet canısı…
Artık olduğu kadar. 😂
hadi bana da yaz
İsim?
yimiştir
çikoair
Anlayamadım. :/
çikoair a yaz işte şirket logosu yaparım belki
Peki.
Çekinme gel yanıma
İncitmem seni bak falımıza
Kader ördü ağlarını, bekle dur bu aslanını
O zamana biter bu hasret rüzgarı
Attım adımımı bekledim karşı taraftan bir atağı
İnan bana mutlu sonla bitecek bu aşk masalı
Resmedelim bu aşkı, dillere destan olsun frekansı….
Saçma da olsa ancak bu kadar oluyor. 😂
teşekkür ederim spiderman :)
Mert
Melül melül bakma öyle
Ellere inanma böyle
Rahat ol sen, bunlar bana az bile
Tak artık şu yüzüğü evlen benimle…
Güzelmiş teşekkürler :D
Rica ederim. :D
🤔 olur 😄 Ümit
Bende yazdım 😎
Aaaa, herkeste yazmaya başladı. Ne istiyorsunuz benden ya. :D
Neyse hadi bakalım, ben de yazıyorum.
Üstüme gelme başka ihsan istemem
Mısralara mı döksem nefretimi , yoksa yüzüne mi bilmem
İnsan ol çık karşıma, mert ol bir şey demem
Tek dileğim, beni rahatsız etme, haydi ben gidirem…
:D
Ehh 😛 Teşekkürler 😄
Ricalar. :D
Rehberimde numarası yok
Eh ne yapayım kısmette yok
Verir belki numarasını
Şaşırtır bu bakışları
Evlenilir onunla
Nede olsa imanlı
(Tamamen sallamasyon içerir) 😄👍🏻
Sallamasyon falan ama çok güzel olmuş. Teşekkürler. :D
Şiir yazmak duygu özgürlüğüdür 👍🏻 teşekkürler 😌
Hilal
Hayat beni neden yoruyorsun
İnan çok tuhaf bu oyunu sen bozuyorsun
Laflar boşa değil, sen beni mahvediyorsun
Anla artık çok günah, bunu neden diretiyorsun
Latife değil, bana sen xl geliyorsun…
:D
ahahahahhahahahahhaha bayıldım
Yap 😇
İsim neydi? :)
Tuğçe
Tek tesellim yemeklerin
Ufak atta civcivler yesin
Ğ’dir adının üçüncü harfi, cicim
Çemenli yumurta yap bana haydi güzelim
El alem bir afeti devran görsün yürü de endamını görelim...
:D
Vay güzel olmuş :) Tesekkürler
Rica ederim. :)
aslı
Avucunun içinde yazar Allah
Sayesinde yaşarız, nefes alırız vallaha
Laf edeni kurşuna dizeriz evelallah
Işığımız sönse de tek ışığımız Ya Resulullah...
eyvallah ciğerim :D
Ricalar. :D
Abuzettin
Aşık adamsın anladım ama kime talipsin
Buralarda ürkek ceylan arama
Uzun zürafa bulursun anca
Zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü
Etme bulma dünyası
Tavan yapmasın ego spazmı
Tek tesellim egzantik salatası
İndirler havanı böyle bakma ablası
Neymiş benimle uğraşmak, görürsün gününü bir Pazar sabahı
:D
Uydurdun sanki bir şiir misali
Olmadı bu ama alıştık gari
Gördüm yeni mesajını, kusura bakma
Cevap atmadı neden! , diye alınma
Teşekkür ettim ismime yazdığın şiire
Hadi şimdi dön bak diğer görüşlere
Tamam :D
M anzara karşısında bile bu kadar etkilenmemiştim
E lin, kolun, yüzün, saçın, bakışın bir başka güzel
L aflarını dinlerken bile ben kendimden geçmişim
İ smin başka, seslenişin başka, gülmen bir başka güzel
S aadet şerbetinden senin sayende bir yudum içmişim...
:D
Tebrik ederim :D
Teşekkürler. :D
Olur :) Elçin.
Ellerin pammık gibi
Lal oldu dilim seni görünce sanki
Çenemi tutamıyorum sorunlu muyum ne var ki
İzin ver alayım sana bir eldiven ne olur ki
Nedensizdir bu gülüşün talipleri...
:D
Rica etsem Merve ismine yazarmısın
banada. yazarmisin kisa. zaten , cem😃
Tuğba
Haydi yaz harf atlamadan hshdhdhdhdh
Bu ne şimdi
Neyi soruyorsunuz?
Akrostiş
Akrostiş, isimlerin baş harfleriyle kafiyeli şiir yazma sanatıdır.
Güzelmiş sanatçısın yani
banada yaz rewsen
İsim?
serhat
Hayding görelim...
İsim?
Olur. Arda
Aklımı aldın, çeldin kalbimi
Robert Pattinson’a taş çıkardın beğendim seni
Dedemden de istedin mi beni olur bu iş besbelli
Alırız yüzüğü kıyarız nikahı da bir sonraki cumartesi…
:D
Hahahah 😂 resmen evlenme teklifi aldım 😂 teşekkürler😇
Yaz😆
Kadir biraz bekleyeceksin. :D
Aa neden 😞
Bir sürü kişi var. :/
Yazma yazma 😂😂
yaz knk
sacadam diye yazarsın :D
Sevdim seni bir kere
Aşkını değişemem kimseyle
Cem Adrian bana tekli etti ama kabul etmedim yeminle
Alıştım artık seni her gün başkalarıyla görmeye
Dayanamıyorum belki öldürürüm kendimi keserle
Anla artık şu biçareyi derdimden eridim bittim bin kere
Mahvettin hayatımı seni sevmeyeceğim bundan böyle…
:D
tesekkurler cok iyi olmus :)
Yaz shsj
İsim?
Dilara 😄
Derdi füzundur, dinlemesini bilene
İsmi dlndır, bakmasını bilene. :D
Levh-i çoraktır, dökülmeyen yaşa
Adı topraktır, hatırlamasını bilene :)
Reva bulunur sadık olana
Adı topraktır, sadık olana :)
Ahah cok guzel olmuş ya 😂
Eline sağlık 😄 @sucuklusütlaç
:) :)
Yaz bakalım
Eşin olmak isterim ama sen istersen tabi
Raks eder deli gönlüm seninle hiç vakit kaybetmeden kıy bence şu nikahı hadi
Cayma sakın deliri veririm vallahi
Alırım aklını komaya sokarım adamı inan ki
Neyse ben diyeceğimi dedim gerisi sana kalmış bitanesi…
😂
Olurrr 😊
İsim neydi? :)
Su 😊
Tamam. :)
Saman alevi gibi yanıp sönmez hislerim
Umudum oldun sürekli seni ister benliğim... :)
Oo tesekkurler 🙈
Ricalar. :D
Yazamazsın.
Neden?
Yaz. Sergen
Sessiz ol duyacak kolu komşu
Ellerime dokunma annem göster ama elletme dedi be elin oğlu
R’ye takacağım galiba geri döneceğim ben baba evine
Getir ananı babanı istet beni pederimden
En iyi çikolatayı da unutma beraberinde
Nedir benim bu çektiğim, senin elinden...
Saçma oldu ama idare edeceğiz artık.
Tuna.
Tencereyle kapak olalım
Unutma sevdiğim biz el aleme örnek olalım
Ne romanlar yazılsın adımıza, ünlü olalım
Artık tüm dünya bilsin aşkımızı, tek yürek olalım...
:D
Adımı nerden biliyosunuz, adımı nerden biliyosunuz dedim?
Anlamadım?
Espiri yaptım boşver
Olabilir.
İsim neydi? :)
Gökhan
Gel gir şu gönlüme
Ölü denizler de yüzme
Kader ördü ağlarını, boşa kürek çekme
Hayatımın geri kalanın da beni terk etme
Arzuhalimi anlattım, inanmamazlık etme
Ne olur seni bu kadar çok seveni reddetme…
Haha çok iyi olmuş, Teşekkürler :)
Ricalar. :)
Ufuk yaz bakem 😂
Ufukta var bir Kızıl afet
Feleğim şaştı bu ne meymenet
Ucuz kurtuldum ah tanrım yardım et
Kuzuyu kurda emanet ettin beni yapar bu et...
😂
Rumuzunmu isminmi bilmem
Eeğer tipimi sevmediysen üstüne gelmem
Veselam demek istediğim senin gibileri sevmem
Şaka nedir nasıl yapılır sana gösterem
Eyy resmini bile pp de gösteremeyen
Naaaber tipini miilletden gizleyen?
Valla şimdi akrostişle cevap verecektim ama uğraşamadım güzel yazmışsınız. :D
Beni yanlış anladığınızı söylemek isterim, ben herkese öylesine yazıyorum ve inanın hiç profilinize bakmadım. Yani sizinle alakalı bir şey yazmadım, siz fesat düşünmüşsünüz. İyimser olsaydınız, iyi düşünürdünüz. Ayrıca profil olayına hiç değinmiyorum, keyfimin kahyası değilsiniz. Ve son olarak size alınmadım aksine yazıyı beğendim. ;)
Rumuz filan bahane yorumdaki ortam şahane
Eğlenceydi benim amacım kırmak istmezdim seni cancağızım
Vakit geçsin istedi canım kırdıysam afından bir tutam alırım
Şen şakrak olsun istedim kırdığım için özür dillerim
Eee insanız hata yaparız
Nede olsa erkek adamız 😂
Waowww süper olmuş. :D
Teşekkürler, valla bana hiç siz şaka yapıyormuşsunuz gibi gelmedi ama neeyysee. Akrostişe yeteneğiniz var, ben öylesine yazıyorum. Diğer kişilere yazdıklarıma da bakabilirsiniz. Konu aydınlandığına göre sorun kalmadı. :D
Sakaydı tek amacım
Ovv a waowa pek yok inancım
Rasgele iki satır yazdım
Ufkum açılmış gibi bana muamele yaptın
Neyse ne eğlencesineydi sadece
Yaz yaz sıkıldım
Ooo uyku saatimi kaçırdım
Kusura bakma ben kaçarım allahdan herkese hayırlı geceler diyip yoluma bakarım 😂😂
Tamam. :D Allah rahatlık versin.
Saol dostum sanada
Anaa bağımlılık yaptı ya
Neyse cıktım ben uyku için yola
Allaha emanet ben gidiyorum uyumaya
Dolu dolu yazdım ben bu gece
Aahada çıktım bendn bu kadar bu gece
https://i.hizliresim.com/7gva2P.jpg
😂
geldim 😂 Ama daha fazla yazamıyacam burnum kanayacak çok zorladım beynimi 😂
https://i.hizliresim.com/y546l0.jpg
Zaten beyin dayanmaz bu kadar şeye. 😂
😂😂 sevdim seni bak
Valla ilk başta hiç öyle demiyordun, şimdi ben bunu ısıtır ısıtır önüne getiririm. 😂
https://i.hizliresim.com/d3bv84.jpg
Ben mesaj kutusunu kullanmıyorum. :D
Bir isnisna yapabilirsin sanırım 🙄
Yapamam sanırım. :D
Tüh 🙄 Neyse ya zorlamanın manası yok 😏
https://i.hizliresim.com/PkM1Vb.jpg
Lan bu benim dayımın resmi cocukluk resmi adam engeli
Ciddi misin sen?
Evet
Ben nereden bilebilirim, internette var bu resim. Pardon.
😂😂 çok kolay keklendin zuhahah 🙈
https://i.hizliresim.com/VaYQpv.jpg
Bende inanmıştım ya. 😂
Bak işde buda teyzem oda evş yandığında bu hale geldi ayıp ama yahu
https://i.hizliresim.com/v54agm.gif
😂
Hahaha ne bu sendeki caps sevdası 😂
Birini tanımıştım bana da ondan bulaştı. :D
Hahaha iyimiş 😊😊
Yaz.
İsim neydi?
Naci
Naftalin kokar ellerin
Aklımı alır gözlerin
Cehennemdir bana sensizlik, unutma kalbim pek bir narin
İster benim ol, ister ellerin…
teşekkür
izgi yaz gelsin
İzin ver kalbine gireyim
Zerdaçal sürüp lekeleyeyim
Girenin olup, çıkanın olmadığı yerde
İzin ver ben taht kurayım...
yaa tesekkurler canım😊😘
Rica ederim tatlım. 😚
Adım Can ben de bir tane alabilirim 😊😊
Yazsanaaa ismim Velihan
Bilgen.
Nazlı
benim ismimden başlayabilirsin mesela
İrem :D
Olabilir.
İsim?
😒😒
Emojilerden bir anlam çıkartmalı mıyım hocam?
İsmimi söylemiştim o yüzden emojilerin sebebi. Neyse, kalsın akrostiş.. Tevazu kanatlarını indirdiğin zaman yazarsın.
Hatırlamıyor olamaz mıyım? Sonuçta uzun bir zaman oldu. Ayrıca neden böyle söylediğini anlamıyorum, burada üstünlük taslanacak bir şey yapmadım. Neyse hemen aşagılamaya girdiyse olay daha fazla konuşmanın lüzumu yok.
Abdülkadir :)