





Siyah süper bence kırmızı en çok Ford Mustang Convertible da ve lambhorgini aventador da güzel, bir de spada codatroncada da beyaz yakışıyor.
Yalnız araba zevkimi özetledin Şu an resmen. Ford Mustang yakın hayalim, Lamborghini uzak hayalim😊
Ahaha ha ah :D
Ben spor arabaları çok seviyorum ama klasiklerin yeri ayrı tabi, Ford Mustang Classic siyah arabaya aşığım diyebilirim. Hepsinin yeri bende ayrı :)
Aynen klasik arabalar zaten biraz hobi gibi. hani normalde bir spor araban olacak ama böyle arada sürüş keyfi yaşamak, altında gücü hissetmek için de bir tane klasik araban olacak.
Ama tabi baya bir pahalı hobi oluyor orası ayrı dava😊
Pembenin şekerliği derdim de, arabada favorim kesinlikle siyah
Yani araba da da bir zahmet pembe olmasın😊
Aslında çok tatlı 😄
https://i.hizliresim.com/YkPRZ6.jpg
Ama sana siyah gider 😄
Yazık olmuş guzelim Bentley e bence😊 evet sanırım B3nde siyaha doğru kayiyorum. Bu arada yoruma foto nasıl koydun?
Cevap
2Cevap
Beyaz son model olunca cok guzel Audi A1 larda cok guzel duruyor
Beyazi önceden hiç sevmezdim ama son zamanlarda benim de ilgimi çekiyor
Siyahın kötü durduğu hiçbir şey yok. Her yerde asil. O yüzden her şeyde önceliği siyaha veriyorum
Evet Siyahın kusurları kapatma gibi bir özelliği de var ayrıca sanırım bende ilk defa siyah araba alacağım.
Siyahla Beyazın verdiği duyguyu hiç bir renk vermez ;)
3ude en sevdiğim renk kirmizi cok cekici ama erkegee bence siyah
kotu turuncunun farki 😃
Evet ciddi bir fark yaratabilirim turuncu ile😊
Siyah inci der geçerim...
Siyahın asilliği ❤️❤️
Bordonun zenginliği
Şu an bordo kullanıyorum zaten, o yüzden biraz degisiklige ihtiyacım var😊
Ama bordo cook tatli :)
Pekala o zaman siyah
Siyah
Siyah
Siyah siyah
Siyah
Siyah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar