Biraz kiloluyum diye kimse beğenmiyor😢 neden erkekler EVLENMEK İÇİN manken gibi kız istiyolar?

Ama yüzüm kilolu değil yüzüm güzel ama biraz kilom var diye kimse beni istemiyor. Halbuki iyi bir kızım, tesettürlüyüm hiç bir erkeğin elini bile tutmadım görücü usulü evlilik istiyorum ama görücüye gelenlerin de çoğu manken gibi kız istiyo. Bu ara 20 kilo verdim sonra 27 kilo aldım daha sonra 22 kilo verdim 16 kilosunu geri aldımm. Bıktım artık bu durumdan, kilo da veremiyorum zaten ve öyle işte, aslında kimse beni beğenmiyor değil beğeniyolar ama, onlarda benim hiç istediğim gibi değiller yani içim hiç ısınmadı o kişilere. Lütfen kilo ver falan diyip âsâbımı bozmayın. Az önce zaten annem moralimi bozdu herkes manken gibi istiyo diye şimdi de Ağlıyorum😭😭

NOT : Hakaret içeren kaba yorumlar şikayet edilir.
Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklere de hak veriyorum, sonuçta ailem ben kiloluyum beni sevmezken elin erkeğinden bunu beklemek aptallık olur😢😢
Biraz kiloluyum diye kimse beğenmiyor😢 neden erkekler EVLENMEK İÇİN manken gibi kız istiyolar?
Cevapla