Yuva bozanın yuvası olmaz derlerdi. Benim yuvamın dağılmasına sebep olan kız nişanlandı. Hani adalet?

Kız tek başına sebep değil. Ama kızın payı çok büyüktü. Bu nasıl adalet anlamıyorum. Bu adalet herkese işliyor ama bir tek bende mi işlemiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Boşanma davalarıma girip benimle alay ediyordu boşanma davamda yalancı şahitlik dahi yaptı daha başka nasıl kötülüğü dokunabilir ki bana başka ne yapabilir?
Yuva bozanın yuvası olmaz derlerdi. Benim yuvamın dağılmasına sebep olan kız nişanlandı. Hani adalet?
Cevapla