Diş doktorları dişlerine nasıl bakıyorlar.. Hiç çürümüyor mu dişleri?

Çocukluğumdan beri hep aklıma takılır durur. Diş hekimine gidiyorum. Gerek tedavi esnasında, gerek sohbette ister istemez gülümsüyorlar.. Dişleri bembeyaz ve çok sağlıklı duruyor. Ama bu hep böyle. Çocukluğumda da böyledi.. şimdi de böyle. O kadar diş sağlığı ile ilgili ürün aldım ama yine çok sağlıklı dişlere ulaşamadım..

Aslında benim sorum şuydu. diş hekimlerinin dişi hiç çürümüyor mu? ya da ağzında dolgusu veya çürüğü veya implantı olan diş hekimi varmıdır acaba. ya da diş hekimleri de mesleğe adım attıklarından bu yana hiç diş çektirmişler midir?

Diş doktorları dişlerine nasıl bakıyorlar.. Hiç çürümüyor mu dişleri?
Cevapla