
İcime aniden gelen bir sinir ve beraberinde kosturarak gelen çığlık atma isteği birilerini pataklama yahut herseye bir kulp takarak cirkeflik yapma dürtüsü. Bunlarin sebebi ne acaba bunalimdamiyim neyim 😱😱?

bastırılmış öfke nefret kin duygularından bende öyle yapasım var :s :s
teşekkür ederim
Hastasın sen ya
Hahah 😂 ya hayır
Deli deli deli deli 😂
Cevap
2Cevap
Öfke kontrolü sorunun var
Diyosun 😕
Patlama hissi diyelim.
Olabilir haklisin. Zor bir dönemden geciyorum.
Mantıklı buldum. 👍
Ya bnde onun gbi bse demek istiyorum iste.
Cok sinirlendgm halde kendimi bastryorm. Kalp kirmamak kimseye saygszlik etmemek icin yillardr. O sebeple oluyor sanrm ya haklsn.
Ergenlik döneminde olan gariplikler.
Ergen donemlerimi unutali 5 yil oldu.
18 e kadar sürmuyi herkeste farklı yaşlara kadar sürüyor
Bende de var o ama sinirden değil :D
Neden 😬😂
bir anda canım istiyo :D
Yoo bende de var :)
Tipsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar