maLum kış fiyatlar hafif aşağılara inmişken araç alalım diyoruz siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?
BİRKAÇ NEDENLE BİRLİKTE CEVAPLAYIN LÜTFEN.








Bence Honda Niye Diye Sorarsan Sorunsuz Sıkıntısız Seni Yolda Bırakmaz Üzmez Modifiye Olarak Herşey Yakışıyor Vw Sıkıntılı Bir Marka Şanzuman Olarak Yerinizde Olsam Hiç Düşünmeden Parayı Honda’ya Yatırırdım 👍
Honda daha genç arabası, güçlü , dikkat çekici bence hondayi al :)
evet başkan muhtemelen honda olacak :)
Golf 4 tabiki bir kere araba Volkswagen yani :)
honda da araba ama öyle deme küser. :)
Honda da iyi olabilir yani rahatlik bakimindan ve donanimdan oyle ama modeli yuksek olmali golf 4 adi var yani ayrica hizli da gider honda modifiye araci ya :)
burada görüşlerimiz ayrılıyor doğrusu, civicler 2000-2006 arası gerçekten çok tutulan güzel araçlar üretti, golf de 5 kasaya geçince gerçekten çok çekici bir araç haline geldi :) ayrıca genciz güzeliz ufaktan modifiye yaparız belki :D
Modifiye diyorsaniz honda tabiki ama honda 2012 ve sonrasi diyorsaniz olabilir ama asla bir golf olamaz golf 7 kullaniyoruz ve gercekten arabama aşığım yani honda civic 2013 ben kullanmistim ve araba guzel ama bu model tip olarak cekici degil
şimdi doğrusu golf 7 ile takılan birisinin çokda ilgisini çekeceğini bende düşünmüyorum, bu gayet doğal :) ama gerçekten 2010 üzeri golf mü honda mı dersen bende golf derim.. şöyle de bir durum var bütçe 25bine kadar olunca işte yapacak pek birşey kalmıyor. :) gecenin bu saati değerli görüşlerin için ayrıca teşekkür ederim.
Yanlış anlaşılmak veya gorgusuz gibi gorunmek istemezdim kusura bakmayin zamaninda golf 4 de kullandik ve su an 25 civari bir araba alacak olsam ki golf 4 ler bildigim kadariyla 20 ile 25 bin arasi fiyati golf alirdim rica ederim
evet fiyatlar o aralarda onbes güne kadar artık kesinleşir fikirler alıp yolumuza bakarız :)
Cevap
5Cevap
1 milyon km yapabilen nadir araba honda
Ve modifiye icin ideal hizli :))
Golf ne yaw eksoz dumani:)))
Honda derim ama Golf 5 dersen kıyaslama bile yapmam :)
Honda civic ama en azından 2004 kasa olsun.
Görseldeki daha eski modeller
evet 2001 1.6 ies model görseldeki bir üst kasasını düşünmüyor değilim ama bütceyi az biraz zorlamak gerek galiba.
Son modeleri çok hoş ama ön konsol çok yer kaplıyor. O yüzden pek sevmiyorum ama 2004'ün hem kasası şık hem de iç tasarımı
Honda hayat onda 🚕🚗
Honda hayat onda ❤️
düşüncelerimiz aynı reis :)
Golg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar