Dua ederken olacağına inanarak mı yoksa duayı içtenlikle edip ama bu duam olmayabilir şeklinde mi dua ediyorsunuz?

Merhabalar, dua ederken olacağına inanarak mı yoksa duayı içtenlikle edip ama bu duam olmayabilir şeklinde mi dua ediyorsunuz? Var mı olacağına inanmazdım ama oldu duam diye? Çok kötüyüm Şu an neden inanrak dua edemiyorum? Sizler nasıl baaşrıyorsunuz?
Dua ederken olacağına inanarak mı yoksa duayı içtenlikle edip ama bu duam olmayabilir şeklinde mi dua ediyorsunuz?
Cevapla