Bir amacım, hedefim, gayem yok ve bu durum yaşama isteğimi sıfıra düşürdü. Nasıl tutunacağım bu hayata?

O kadar renksiz, tatsız-tuzsuz bir hayata sahibim ki nefes almaya bile tahammülüm kalmadı. Param yok, arkadaşım yok, sosyal hayatım yok, sevgilim yok. Bomboş yaşıyorum. Arkadaşlar çok bunaldım, siz de bu durumu yaşadınız mı? Ben ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim sizce?
Bir amacım, hedefim, gayem yok ve bu durum yaşama isteğimi sıfıra düşürdü. Nasıl tutunacağım bu hayata?
Cevapla