Arkadaşlar bu yazında böyle kışında böyle. Nasıl geçer? Üstelik müthiş bir acı duyuyorum.



Bende sevgilimin dudağını böyle yapıyorum ama isteyerek değil. Sert öpüşen insanlarda böyle oluyor. Mesela kendi dudağıma denedim şişti yara oldu. Çok rahatsızsan bu durumdan partnerini değiştir.
Ohaa tavsiyeye bak :)
en mantıklısı bencede
Kızım bak hava soğuk krem kullanmayı bilmiyon mu? Öpüştğün kişilerin tükürük sıvıları dudağın hassas oolduğu için mikrop kaptırıyo öpüşme yazık sana
Öpüştüğüm kişiler mi?😒
Ayrıca yaz kış diyorum soğuktan olmuyor.
Soğuktan dudak sertleşir biri seni öptüğünde esner yani çatlama olur ve kanama yara yapar tükürüğüde kattık mı bu işe sigara içiyosa daha mikroplu o kişinin tükrüğü
Naapiyorsunuz siz nasil bir opusme?
Dudaklarin kuruyor ve opustugun kiside resmen parcalamis
Dudak kremi kullan herdaim
Kurumasin
Hassas oldukları için hemen deforme oluyor ama en iyi çözüm ruj.
Cevap
27Cevap
Canimmm soğuk havalarda dışarda öpüşme ve emdirme dudaklarını kendi evin Olduğunda öpüş. Sıcak sicak
öpüşürken partnerin sen farkında olmadan ısırıyor demek ki böyle oluyor
diyorum ki bu eşşeğin dudakları neden böyle
https://i.hizliresim.com/nLy6AB.jpg
yiyişmeyi acilen bırakmalısın (yana doğru anlamlı bakış)
Yastık kılıfını değiştir belki alerji felan yapiyodur.
O ne kıtliktan mi gelmis o seni open somurmus adeta
K8m yaptı sana buni open bilmiyor hayvanca opmus ya
su iç , nemlendirici kullan
Hacı hala uyaniksin
Günaydın efendim:)
Lip balm kullanırsan düzenli böyle olmaz
Oncelikle o hayvandan ayrıl, sonra krem sur
Bir sure dislerini kullanmasin
fazla hırslı oluyosunuzdur heycan iyidir
yazıyı okumasam yeminle dudak olduğunu anlamam
içimi. çekmem le hoş oldum sanki
azına almışsın ondandır
Parcalamayin kızım birbirinizi sakın olun
ıssırıyo galiba sevgilin
yiyişmeyin öpüşün ya :D
Az yemiş vitaminsiz kalmiş :D
Negüzel bir başari.. Alkiş..
Gormemisler gibi yaparsaniz olur tabi
Yikayip catlak kremi surmek iyi gelir
Sümüklü böcekle öpüşüyorsun sanırım
Seni öpen kişi öpmüyor bildiğin yiyor herhalde :D
koparmışlar kedi ilemi öpüştün
pisliktendir :D
öpüşme o zaman
+1 kesin çözüm :D
Adam kemirmiş..
Isırılmışsın
bal sür sende geçer
ısırıyor mu eleman
yastıkla mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar