Biri sizden özür dileyince ne hissedersiniz ?

Ben birinin benden özür dilemesinden nefret ederim. özür dilenecek bir şey yapmasaydı özür dilemeseydi. en nefret ettiğim şeylerden biridir. siz ne düşünüyorsunuz mutlu mu oluyorsunuz ego larınızmı artıyo yoksa sizde mi nefret edenlerdensiniz. ?
Biri sizden özür dileyince ne hissedersiniz ?
Cevapla