-İlk kez doğaüstü bir varlık görmüştüm, cin mi yoksa onun başka bir türü mü -ifrit, peri, semum, vs. gibi- bilemiyorum. İki bina arası pis bir yerdi. Yakınından geçmem gerekiyordu gideceğim yer için -nere gittiğimi boşverin. Cuma sabahı güneş doğmadan 1 saat önceydi -ezan da yeni okunmuştu bu arada. Binanın duvarını aştım oraya döndüm yaklaşık 5 metre uzaklığımda benim boylarımda -170- üstü başı sarı-beyaz gibi yüzü bayağı uzunca. göleri ve gözbebekleri dikine, çok büyük ve siyahtı. Ayrıca kolları çok uzundu, sanırsam boynuzları da vardı ve kulakları biraz uzundu. 10 cm kadar yukarıdaydı ayakları yere temas etmiyordu. O an dilim tutuldu, kaçmaya çalışırken dizlerimin kitlendiğini hissettim korkudan ama nasılsa kaçtım.
-Bir seferde salonun kapısı buzlu camdı oturuyordum salonda, kapının önünden siyah bir varlık geçti, evde yalnızdım. Bir keresinde de annemle salonda oturuyoruz, çok yakın bir şekilde nefes alma sesi duyuyorum, burundan böyle sinirli bir şekilde. Anneme sordum duyup duymadığını defalarca duymadığını söyledi, kardeşimi çağırdım sen duyuyor musun diye o da hayır dedi. Neyse dedim ama hala nefes alma sesi devam ediyor.
-Bunlar gibi bir kaç olay daha yaşadım ve çevremde yaşadığını bildiklerim var. Hatta çocukluğundan itibaren cinlerle büyümüş ve bir tek kendisi görmüyor aynı kişileri; annesi, teyzesi ve diğer ev sakinleri de alışmışlar onlarla iç içe yaşamaya. Diyeceğim o ki; cinlerle iletişim kurmak daha doğrusu "Havas İimi"ni öğrenmek istiyorum. Bana yardım eder misiniz, kotkumu yenmek ilk önceliğim. Hiç bilgim yok değil bu konularda, zarar görebileceğimi de biliyorum ancak metodik bilgiyle beraber korunma yollarını da öğrenmek istiyorum. Ayrıca Kenzül Havas kitabı yeterli mi, istekleri mi karşılar mı? Arapça okumayı-yazmayı (dilbilgisi kısmen), ebced vs. biliyorum. Ha, ayrıca neden öğrenmek istiyorsun derseniz orası bana kalsın, büyü vs. gibi şeyler için değil onu söyleyebilirim. Yani kötü niyetim yok, o alemi tanımak istiyorum. Vazgeç, uzak dur gibi sözlerle gelmeyin lütfen.
-Saçma sapan yorumlarla gelmesin kimse. Pişman olacağınız şeyler yaşamak istemiyorsanız; alay etmeyin. İnanmıyorsanız saygı duyun, uzak durun.
-Bir seferde salonun kapısı buzlu camdı oturuyordum salonda, kapının önünden siyah bir varlık geçti, evde yalnızdım. Bir keresinde de annemle salonda oturuyoruz, çok yakın bir şekilde nefes alma sesi duyuyorum, burundan böyle sinirli bir şekilde. Anneme sordum duyup duymadığını defalarca duymadığını söyledi, kardeşimi çağırdım sen duyuyor musun diye o da hayır dedi. Neyse dedim ama hala nefes alma sesi devam ediyor.
-Bunlar gibi bir kaç olay daha yaşadım ve çevremde yaşadığını bildiklerim var. Hatta çocukluğundan itibaren cinlerle büyümüş ve bir tek kendisi görmüyor aynı kişileri; annesi, teyzesi ve diğer ev sakinleri de alışmışlar onlarla iç içe yaşamaya. Diyeceğim o ki; cinlerle iletişim kurmak daha doğrusu "Havas İimi"ni öğrenmek istiyorum. Bana yardım eder misiniz, kotkumu yenmek ilk önceliğim. Hiç bilgim yok değil bu konularda, zarar görebileceğimi de biliyorum ancak metodik bilgiyle beraber korunma yollarını da öğrenmek istiyorum. Ayrıca Kenzül Havas kitabı yeterli mi, istekleri mi karşılar mı? Arapça okumayı-yazmayı (dilbilgisi kısmen), ebced vs. biliyorum. Ha, ayrıca neden öğrenmek istiyorsun derseniz orası bana kalsın, büyü vs. gibi şeyler için değil onu söyleyebilirim. Yani kötü niyetim yok, o alemi tanımak istiyorum. Vazgeç, uzak dur gibi sözlerle gelmeyin lütfen.
-Saçma sapan yorumlarla gelmesin kimse. Pişman olacağınız şeyler yaşamak istemiyorsanız; alay etmeyin. İnanmıyorsanız saygı duyun, uzak durun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar