kavgada birine kafa atmıştm ilk defa o kadar cesaret gelmişti :D :D kafam 3 gün ağrıdı onun burnuda yamulmuş falan ki benm kafam o kadar ağrıdıysa onun burnunun nasıl olduğunu siz düşünün :D ondan sonrada zaten pek kavga yapmadm kmseyle :D
Bir ara haftalarca periyodik olarak ayak baş parmağımı evin envai çeşit noktasına vururdum. Yahu ne ameliyatlar oldum, ne badireler atlattım; ben böyle anlık bir acı görmedim.
@KışGüneşimm hayır yürürken oldu bir kere ikinciside denizde yüzerkekn oldu. Zaten 2. den sonra ameliyat oldum. Pnömataraks dediğin gibi genelde darbe sonucunda oluyor ancak darbe olmadanda olabiliyor ve nedeni kesin değil. Spontane olabiliyor.
@KışGüneşimm sen bide takılırken gör. Yandan lokal anestezi yapıp neşterle açıyorlar ve kaburgaların arasından akciğere doğru demir bir boru sokuyorlar.
@KışGüneşimm ameliyat hemşireliği yapan bir bayan arkadaşım vardı. Bazen anlatırdı ameliyatta yaptıklarını :) Ameliyatımı yapanda liseden okul arkadaşımdı. Asistan doktor. Ameliyatı Süreyyapaşa'da olduğumdan. Orada ki asistanlar bir çok yerdeki Doçentler kadar becerikliler :)
@KışGüneşimm yaprım ve bütün topları tepeye cıkartıyordum :D Ağrı eşiğim yüksek olduğumdan hem yürümeyi cok yaptım hem nefes egzersizini. Ameliyattan 2 gün sonra taburcu oldum.
sırtımda 55 kilo yükle 15 santimlik bir boşluğa sağ bacağım girdi tabi dize kadar dizim üstümdeki ağırlıkla sıkıştı kırılsa bu kadar acımazdı üff neydi be hala daha arada bir acıyor menüksüs dediler ameliyat olmadım
22 basamak merdivenden yuvarlandım, 2 kere burun ameliyatı oldum, 2 tane fıtık vardı belimde, iltihablı romatizma çıktı şu an çekiyorum ki Allah çektirmesin ankilozan spondilit, dünyanın en ağrılı hastalıklatından. Baya varmışlan
balkondaki kırık fayansı görmedim sehpanın üstünde duruyordu bende karşı apartmandaki kızla konuşuyordum bir baktım dizimin 4-5 cm alt tarafından kanlar akıyor hahahah çok ekşınlıydı :D yarılmıştı dikiş attılar
Sınavdan 1 gün önce dedem vefat etti ve girmek istemedim uykusuz bir şekilde zorla girmek zorunda kaldm ve düz liseye ggirdim ama yinede amacma ulaştım
Valla hatırlamıyorum ben acı çekmiyorum ya =/ Ama kucukken ayağım takılmıstı tasa on dislerimi kaldırıma çarpıp kırmıstım o acımıstı baska hatırlamıyorum
En İyi Cevaplar