
hangisi ezeceğimi şaşırdım:/ , sanırım ortadaki domuz etti önce ondan başlıcam <3, sofraya kaç puan veriyosunuz?

Bildigin koy sofrasi zenginlerin kahvaltisinda biber olur havyar olur. Zenginler ekmek yemez. Recelide kavanozda yemeyiz. Cay nerde? @iskoc_hakem dikkat et. Evlendigimizde boyle sofra olmasin
sen dikkat et sofrayı ben mi hazırlıcam? :D
@iskoc_hakem anlamadim :D tabi sen hazirlicaksin :D
sen kızsın sen hazırlıcaksın :P
Acili hazir tutalim o zaman :D ya da biz mezar yerini kiralayalim :D @iskoc_hakem
altı üstü sofraya iki zeytın bir peynır vs koyacaksın, gorende mantı açıyor zanneder :D
avakadoyu bizde yiyoruz sabah kahvaltısında ne alaka zenginlikle :D
Bunun her tarafı kahvaltı olsa ne olur... Mis gibi gözlemeyi koyucan sacın üzerine... Yanına demli bir çay, domat, salatalık, zeytin, peynir... öfff beeee...
Sucuklu menemen olmayan kahvaltıya, kahvaltı demem. Afiyet olsun sizlere.
Agzin bal yesin aynen oyle
Cevap
22Cevap
6 veririm.. Benim zevkime hitap etmiyor maalesef.. En iyisinden beyaz peynir, siyah zeytin, bal ve acılı kaşarlı menemen benim idealim.
Salamı domatesi ve salatalığı aynı tabakta olan fakirdir. Tabak 5 liralık bizim burada satıyorlar.
Görmemişi böyle sofraya davet ederseniz ne yiyeceğini şaşırır..
10 üzerinden 0.5 o da adını yazdığın için melenoş.
Domuz eti yiyen birine 1 puan fazla gelir
#Türkerkeğii
0puan tatlı tatlı yemenin acı acı s... vardır derler
Domuza ne gerek var. gerçi et ürünlerinin hiçbirini kahvaltıda istemem.
Bu mu kahvaltı masası!!!
Nerede sucuklu yumurta... Nerede menemen...
Bize ne senin yiyeceğin şeylerden neden özellikle de domuz etini vurgulayarak söylüyorsun kafirsen kafirsin yani 😏
Zaten doyduğumda diğerlerinin bir anlamı kalmıcak sjsj 7 felan
görmemiş kahvaltı bulmuş tutmuş foto çekip ksye atmış.. Görgüsüzlük yapmayın olan var olmayan var.
Görgüsüzsün :))
Zenginliğe bak.
@Titero
Ossuruğun leş gibi kokar yeme o domuz etini :D
Sunum cok kötü malesef 10 uzerinden 3
Kahvaltıda meyve mi olur be
Sonradan görme diye senin gibilere denir.
Tabak görselinde bile fakirlik akiyor shhshshs
Bumu zengin sofrası 😏
Bana çekici gelmedi :D
Havyar varmı? Havyar yoksa zengin kahvaltısı olmaz
pardon ama bu zengin kahvaltısı değil :D
çay eksik gerisi güzel
Allah gorgusuzlerden korusun
Bacon :)
O 3 çeri domates kime yeticek
Supppuurr :)
5 puan verdim
6 verdim
7/10
78 kanks
Sana puanım 9 kanka
2 :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar