Ak Partili değilim ama Neden akpye oy verenlere cahil gözüyle bakılıyor ve oyların çalıntı olduğu düşünülüyor?

Ben ünlü bir ünvdenin ( Türkiyede ilk 10 binden alıyor) elektrik elektronik mühendisliği öğrenciyisiyim. Oyumu chpye verdim. Ve benim Sınıfımdan can ciğer şekilde arkadaş olduğum 10 kişinin ben harici diğerlerinin hepsi akpye oy verdi. Bazen diyorum başka partiye verenler daha cahil ve iftiracı diye düşünüyorum. Yemin ediyorum utanıyorum.
Başarı için neden çalışmıyoruz? Neden? Yok ondan seçilmedik yok ondan olmadı falan.
Kardeşlerim hikaye bunlar.Çalışmıyor baştakiler çalışmıyor. Koltuk sevdasından çalışmıyorlar. Kendi iç mücadelelerinden dolayı çalışmıyorlar. Bkz. Chp Mhp...
Ne zaman aklı gelecek bu seçmeninde adam akıllı rakip çıkartacak şu şahısın karşısına!!!
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada bu soruyu arkadaşım yanımda sordu. ben şu an diğer akpli olanım :D cevaplarınızı bekliyor.
Ak Partili değilim ama Neden akpye oy verenlere cahil gözüyle bakılıyor ve oyların çalıntı olduğu düşünülüyor?
Cevapla