Olmazsa error Hem kader hem keder içime attım artık yeter Çay'a alışamadım rakı içmedim içmem Su hayat kaynağım Olursa olur Olmazsa alıştım ama beni bazı yollara teşvik ediyor Olursa Mutlu sevgi dolu biri olurum olmasını istediğim şey bununla ilgili olmazsa Kendimi ona vurdurur'um
Olduğu kadar olmadığı kader Olursa olur olmazsa nasip değilmiş falan bunlar hep züğürt tesellisi. Oldurmak gerekir. Pes etmemek lazım. Sonuna kadar devam.
Kederlenince rakı içerim. Sevinince de rakı içerim. 😊 çayı da severim.
1-Olursa sahip olurum olmazsa? Daha cok uğraşırım. 2-Kaderine razı olan kederinden emin olur. 3-Icki icmem 20 saat çay. 4-Ilk cevap. 5-Kader der geçerim
En İyi Cevaplar