Bir İnsanı Cezalandırmak İçin Vereceğiniz En Büyük Ceza Ne Olurdu?

Hem detaylandırıp hem kendi fikrimi paylaşayım. Bence bir insana verilebilecek en büyük ceza kız erkek fark etmeksizin belirsizliktir, insanın ağzına sıçar, anlayamazsın çözemezsin halledemezsin çünkü belirsizlik sana değil bir başkasına bağlıdır. Yani kız/erkek fark etmez eğer birini cezalandırmak kendisini güçsüz hissetmesini isterseniz onu kararsızlıkla cezalandırın, uyku uyuyamaz :))
Bir İnsanı Cezalandırmak İçin Vereceğiniz En Büyük Ceza Ne Olurdu?
Cevapla