Konuştuğunuz erkeğe naptın diye sorduğunda duş aldım demek yanlış mı olur?

Sizce? Yoksa işim vardı mı demeliyim? Israr ederse söyle diye?

Konuştuğunuz erkeğe naptın diye sorduğunda duş aldım demek yanlış mı olur?
Cevapla