Üniversiteye başlayalı 3 ay bitiyor ve hala :( ?

farkettim ki hepsi menfaat ilişkisi peşinde, hiç gerçek dostluk yok... her şey iyi güzel gidiyorken birden küsebiliyorlar...
aranızda üniversitenin ilk yıllarında arkadaş bulma sıkıntısı yaşayanlar var mı? varsa neler yapardınız boş derslerde canınız sıkılmasın diye?

ya da diğeleri gibi yapmacık yapmacık 2-3 ayda 10 yıllık arkadaş gibi samimiyet kuranlardan mıydınız?
Üniversiteye başlayalı 3 ay bitiyor ve hala :( ?
Cevapla