-Ekonomi batmış kimsenin umrunda değil, hükümet de kalan parayı Pkk'ya savaş açıp doğu anadoluda harcıyor ve Başkanlık için oy topluyor.
-En son kendilerine düşman Odtüye saldırmaya başladılar.
-Biraz önce gördüm sırf rant için depreme dayanıksız diye bir binayı dinamitle bile uçuramamışlar, birileri rant için evimizi yıkıyorlar deyince bakan topuk topuk kaçmış mekandan.
-Teröre karşı illa ki savaşılmalı ama doğuda yapılanlar çok aptalca hükümet bunu bedelini de ödeyecek, bir de ışide ses çıkarmayıp pkk'ya saldırmaları da ne olduklarını belli ediyor zaten.
-Daha önce de dile getirmiştim, ülkede ruh sağlığı yerinde olan popülasyon çok az ve bozuk olanlar da her geçen gün artıyor, can güvenliğimiz bile kalmamış ülkede. Kayseride yaşanan o iğrenç* olayı hepiniz biliyorsunuz. Para vermeyen annesine kurşun yağdıran da bir psikopat var bakın burada.
https://www.posta.com.tr/3Sayfa/HaberDetay/Para-vermeyen-annesine-kursun-yagdirdi.htm?ArticleID=318921
-Daha bir sürü şey var ve ne yazasım var ne de siz okursunuz ne de yüzde 80(yüzde 50 değil dikkat edin) anlar.
Ben Şiliye gidecem heryer sahil ne güzel soğuk soğuk biramı içerim. Siz nereye kaçacaksınız? Siz memnun musunuz durumdan?
-En son kendilerine düşman Odtüye saldırmaya başladılar.
-Biraz önce gördüm sırf rant için depreme dayanıksız diye bir binayı dinamitle bile uçuramamışlar, birileri rant için evimizi yıkıyorlar deyince bakan topuk topuk kaçmış mekandan.
-Teröre karşı illa ki savaşılmalı ama doğuda yapılanlar çok aptalca hükümet bunu bedelini de ödeyecek, bir de ışide ses çıkarmayıp pkk'ya saldırmaları da ne olduklarını belli ediyor zaten.
-Daha önce de dile getirmiştim, ülkede ruh sağlığı yerinde olan popülasyon çok az ve bozuk olanlar da her geçen gün artıyor, can güvenliğimiz bile kalmamış ülkede. Kayseride yaşanan o iğrenç* olayı hepiniz biliyorsunuz. Para vermeyen annesine kurşun yağdıran da bir psikopat var bakın burada.
https://www.posta.com.tr/3Sayfa/HaberDetay/Para-vermeyen-annesine-kursun-yagdirdi.htm?ArticleID=318921
-Daha bir sürü şey var ve ne yazasım var ne de siz okursunuz ne de yüzde 80(yüzde 50 değil dikkat edin) anlar.
Ben Şiliye gidecem heryer sahil ne güzel soğuk soğuk biramı içerim. Siz nereye kaçacaksınız? Siz memnun musunuz durumdan?
Beni de götür Cemilim sahil düğünü yaparız oyşşş <3 (sadece kızlar için şık)
Arjantinse ben de gelirim ama Şili olmaz.
Param yok ben anca Şile'ye kadar giderim.
Ben iyiyim memnunum arkama bir kırlent verin yeter.
Şili Merkez Mah. dayımlar var onlarla kalabilirsin bir kaç gün, selamlarımı da ilet.
Ben de memnun değilim ama Yozgat Yerköy iyi bir yer terketmem burayı.
İyi de banane bütün bunlardan.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar