Eşimin dayısı sebebsiz yere arıyor sürekli iltifatlar ediyor diye tersledim ama eşim bana kızdı 😞 hatamı yaptım sizce?

Kadinlar hisseder ters bir bakışı adam resmen gözleriyle yiyor beni aşırı huzursuz oluyorum 😳 ben asla art niyetli degilim ama adamdan akıyor ya ki vukuatlari varmış

Eşim sen pis kalpliymissin dayim ya o benim diye saydi sövdü ki birseyde demedim sadece dayisina "dayi çok sagol ama önemli birsey olmadıkça aramasiniz calisiyorum filan diye sert konuştum sadece. Adam eşime karin beni iyi bir payladi bidaha evine gelmem demiş 😒

Sizce haksizmiyim?
Eşimin dayısı sebebsiz yere arıyor sürekli iltifatlar ediyor diye tersledim ama eşim bana kızdı 😞 hatamı yaptım sizce?
Cevapla