Arkadaşlar Ben 30 Eşim 28 Yaşında ikimizde sağlıklı insanlarız.
Evleneli 4 yıl oldu. Bu 4 yıl içerisinde 2 (Bir tanesi ikiz) gebelik düşük ile sonuçlandı. gerekli tüm tıbbi testler yapıldı. Düşükle sonuçlana son gebelikte bebeğin genetik Testlerinide yaptırdık. Sonuç olarak ne ben, eşim nede kaybettiğimiz evlatlarımızda bir sorun çıkmadı.
Dün İş yerime El almış ilim irfan sahibi bir hoca geldi. Ve bu Hoca beni hiç tanımamasına rağmen arkadaşım vasıtası ile bana bakarak bazı şeyler söyledi.
Evli oldugumu ve geçmiş düşükleri bilmeden.
Ben ve eşimde Ümmü Sibyan yeri oldugu bu sorunu çözmeden tüm gebeliklerin düşük ile sonlanacagını doğsa bile yaşamayacagını söyledi.
Şimdi ben buna inanmalımıyım?
Evleneli 4 yıl oldu. Bu 4 yıl içerisinde 2 (Bir tanesi ikiz) gebelik düşük ile sonuçlandı. gerekli tüm tıbbi testler yapıldı. Düşükle sonuçlana son gebelikte bebeğin genetik Testlerinide yaptırdık. Sonuç olarak ne ben, eşim nede kaybettiğimiz evlatlarımızda bir sorun çıkmadı.
Dün İş yerime El almış ilim irfan sahibi bir hoca geldi. Ve bu Hoca beni hiç tanımamasına rağmen arkadaşım vasıtası ile bana bakarak bazı şeyler söyledi.
Evli oldugumu ve geçmiş düşükleri bilmeden.
Ben ve eşimde Ümmü Sibyan yeri oldugu bu sorunu çözmeden tüm gebeliklerin düşük ile sonlanacagını doğsa bile yaşamayacagını söyledi.
Şimdi ben buna inanmalımıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar