Sizdede oluyomu? Düz baktığım zaman burnumun ucunu görüyorum? Mesela telefonda yazışırken kenarı görüyorum? Normalmi?

Mesaj yazarken burnumun ucunu görüyorum rahatsız oluyorum sizdede öylemi? ya da düz bakarsam görüyorum? ya da sağa sola baksam göz çevremi görüyorum? Sizdede mi öyle?
Sizdede oluyomu? Düz baktığım zaman burnumun ucunu görüyorum? Mesela telefonda yazışırken kenarı görüyorum? Normalmi?
Cevapla