Yüzüme yakından bakınca mide bulandırıcı geliyor. Normal mi bu?

Mavinin kabininde yakından baktım kendime. Kaşimin ortasını normalde makine ile alırım ama yine de ufak ufak Kıllar batıklar gözüküyor aynı şekilde burnumun içindeki ve üstündeki killarda gözüküyor yakından. Çok midem bulandı bugün kendimden tiksindim. Normal mi. Cilt bakimi için İstanbul'da nereye gideyim öneri verin
Yüzüme yakından bakınca mide bulandırıcı geliyor. Normal mi bu?
Cevapla