Neden biz erkeklerin mesaj kutusunda kızlar kadar çok ünlem işareti belirmiyor😄?

Ben küçük profil resmimin yanında ünlem işareti gördüğümde heyecan yapıp hemen mesaj kutuma bakıyorum geneldede sonuç hüsran oluyor bir bakıyorum ks mesaj atmış 😃😢😭 tüm erkekler boykot edelim bu kızları bize neden mesaj atmıyorsunuz bizde insanız 😄
Güncellemeler
+1 yıl
Ben çapkın değilim çapkın görünümlü coolum ulan ben 😄
Neden biz erkeklerin mesaj kutusunda kızlar kadar çok ünlem işareti belirmiyor😄?
Cevapla