Gülme yetkimi kaybettim konuşma isteği gelmiyor içimden mutsuzum ne yapmam gerekir?

Negatif insana dönüştüm resmen gülemiyorum hep ağlama hissi var içimde ne yapmam gerekir? :(
Gülme yetkimi kaybettim konuşma isteği gelmiyor içimden mutsuzum ne yapmam gerekir?
Cevapla