Arkadaşlar; selam verirken tereddüt etmeler , yüksek özgüvensizlik , erkeklerden huzursuz olma vs.. Ne zannediyorlar , herkesin onlarla sevişmek istediğini felan mı?
Örnek video :
Örnek video :
Sayin gizli kullanici. Nefsinin kolesi oldugun icin basaramadigin bir emri baskalarinin yapmasi neden seni rahatsiz ediyor? Paylasim ve videonin ne alakasi var? Hani diyor ya üstad Kisakürek , cennet ucuz degil cehennem ise luzumsuz degil. Sen kimsin ki Allahin ayetine savas aciyorsun? Atesine dayanabilecegin kadar gunah işle. Banyoda 50 derecelil su ustune geldi mi ciglik cigliga feryad-u figan edersiniz. Nâr-î cehenneme nasil dayanacaksiniz hayret ediyorum. Hic mi Allahtan korkunuz yok? Bunu daha cok merak ediyorum. Cevap vermeni de istemiyorum..! Okusan yeter artar bile
Söylediklerinde baştan sona haklısın ama bayan başka bişey kasteddi galiba bazı başı kapalı kızlar özellikle marketlerde çalışanlar gerçekten öyle parayı yüzüne aacak gibi davranıyolar allahın emri baş kapanma olayını ciddiye almış (yada aile zoru ile). Ama gene dinimizin emrettiği hoş görüyü güzel insan olmayı ciddiye almamış havalı havaşı takılanlarda var o manada diyor
Daha guzel kelimelerle bunu dile getirebilirdi @Heyzinbörg benim kizdigim kismida tam olarak burasi. Genel bir ifade kullaniyorlar sanki herkes oyleymis gibi. Bir de gozunu yumup agzini aciyor. Bu tur ithamlarda bulunan birinin ne mal oldugunu anlamak zor degil. Hele bir de hic tanimadigi insanlara karsi bu kadar rahat ve acik secil kelimeler kullanan bir insanin , gizlide saklida kosede bucakta neler yaptigini tahmin etmekte zor degil. Herkes haddini bilsin ve once kendisine baksin. Genel anlamda yargida bulunmak neredeyse %100 iftira olur. Bu vebalin altindan kalkabilecekse devam etsin. Kimse de haksiz olanin avukatligini yapmasin
Sayın başkanım kızmayın haklısınız arkadaşın bir kere tarzı yanlış
Hayır gerizekalı , senin almadığın terbiyeyi alıyorlar. Edep ahlak biliyorlar. Ve bu arada söylediğin özellikler başörtüsüylede alakası oldugunu sanmıyorum. Açık veya kapalı çoğu kişi bu gibi şeylere dikkat etmeli. Abazalar çok. Tecavüz haberleri çok.
Önlem.
Canım kafan mi güzel 😃 ugraşmayin artık kapali kardeşlerimle ablalarimla. En azindan siz kezbanlar gibi elletip ay annem kizaaaar moduna girmiyolar. He diyosan ben çok biliyorum mükemmelim gizli olma
Çok güzel bir cevap vermişsiniz👍 Bence de böyle.
test et kendinde bir örtü tak ve bak nasıl bir his oluşuyor sende gizli bağğğyann
Cevap
20Cevap
Ben hiç unutmuyorum, belki 13-14 yaşlarındayım. Koskoca 50-60 yaşındaki kadınlar benle asansöre filan binmiyorlardı. Beni görünce kapıyı yüzüme kapatıp gidiyorlardı. Bunların zihniyetleri pis! Kafalarından o kadar çok pislik geçiyor ki...
@KızlarSoruyor gerekeni yapar mısınız lütfen? burada annesi, ablası türbanlı binlerce kişi var. şimdiden teşekkür ederim.
bu tip yorumlar ile nereye varacağınızı zannediyorsunuz bilinmez ancak evinde seccade ile fotoğraf çekil at desen atamazsın.
5 vakiti bırak bir vakit bile namaz kılmadığından eminim. boş laflar ile kendini cici göstermeye çalışma. hepiniz aynısınız, beyninizden sinsilik akıyor.
@ÇılgınZiraatçi İftira atma güzel kardeşim, müslüman isen iftira atma. Şimdi ikindiyi kılacağım, iftira atma! Nasıl müslümansınız anlamakta güçlük çekiyorum! Yazık! Gerçi senin inanman veya inanmaman beni alakadar etmez. Allah biliyor o bana yeter! Müslümanım diyorsan biraz müslümanlığı öğren, iftira atmanın ne kadar kötü bir şey olduğunu öğren. 5 vakit, hem de eksiksiz kılıyorum, Allah bozmasın...
Nr kadar turbanli kiz gordum tanidiysam hepsinde bir asagilanma psikolojisi kendini acindirma magdur zihniyeti oldu o yuzden sevmiyorum cogunu ha arada kibir egolarini 1 tane bile erkek bakmadigi halde kendini adriana lima sanmalari..
Ordege tecavuz edilen bir ulkede boyle dusunmeleri normal
sadece başörtülülerin değil genel olarak kadınların problemi bu. birine samimi davranamıyorsun hemen hoşlanıyor diye salak salak triplere giriyor
neolursa olsun bir bayana el kalkmaz birde eşinin yanında ... basortu meselesi değil bu baska bişey var burada bir husumet var gibi ... sence bu kavga neden cıkıyor benıde aydınlatırmısın anlamadım ben fazla?
Alınan terbiye ile alakalı olabilir mi? Açık ya da kapalılıkla alakasız olarak?
bu dediğin türbansızlarda da var. saçma ve bölücü paylaşım. kınıyorum.
Hayır sadece sürekli baskı ve özgüven katili ortamda olmalarından kaynaklı
başı kapalılar rahatsız oluyoda başı açıklar hiç bişeyden rahatsız olmuyolar mı sanıyosun, başı açıklara da hakaret ediyosun farkında olmadan
Genelleme yapmak ayıp olur.
Hepsini bilemem ama Çoğu öyle zannediyor
Olan yavrucağa olmuş tanımadığı bir adam annesine saldırıyo.
Çocuğun ağlamasını gördünüz mü?
Birde marketteki kapalı kasiyerler neredeyse para üstünü yüzümüze atacaklar.
Ne otobuste ne baska yerde asla yer vermem kaç defa azarladım alayı analdan veriyor namuscu oluyor kimse kandırmasın çoğu öyle hepsi olmasada
kendilerini peşin baştan koruma altına alıyorlar hiç biryerden yüz bulamasınlar diye :)
Sana mı soracaktı? Genellemelere luzum yok. Nefse uymanın da alemi yok. Edep Yahu demişler.
ne dyon mk, bu soru anca senin eziklini gösterir, sanane davranisndan
Karakter meselesi 😉😎
Bende onlardan rahatsız oluyorum
acaba gerçekten de adam normal kadın da mı sorun?
Canım sana hak veriyorum ben.
Namahrem olayi yüzünden öyle yapiyorlar
İlginç.
olabililr :)
şimdi senin amaç ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar