Gecenin 4 ünde uyandınız ve yanınızda sırtı dönük biri yatıyor ne yapardınız?

ben hep kapıyı kilitlediğim için ruhuma fatihayı okurdum :D

Gecenin 4 ünde uyandınız ve yanınızda sırtı dönük biri yatıyor ne yapardınız?


Gecenin 4 ünde uyandınız ve yanınızda sırtı dönük biri yatıyor ne yapardınız?
Cevapla