ben hep kapıyı kilitlediğim için ruhuma fatihayı okurdum :D



Bu başına gelen bir arkadaşın oldu. Uç gün konuşamadı ve kireç gibi bir sırayla dolaştı.. girdiklerinden dehşete kapılmıştı.. Yanında bembeyaz suratı olan bir adamla uyanınca... Ve kendini yataktan attıktan sonra o adam ortadan kaybolunca.. Korkutucu bir olay bu.. Yaşamak istemem şahsen.
Etrafa bakarim pantalon oralarda biyerlerdedir giyerim malum lazim olcak
Gitmek icin hep yaninda kalamam ki
Pantalonu cikarmiyorum giyiyorum zaten yanimda biri yatiyosa cikmistir coktan
Biliyosun seni zorlamam tarzim degil :)
Sabahin 4 de yanimda sirti donuk birini bulursam ya :)
Lider sensin sana uymak lazim ;)
Merakli
ya yapılır mı bu Allah aşkına ya. Zaten kaç gecedir neler yaşıyorum. Şu koyduğun görüntüye bak. İzlerken gerildim ya.
Cevap
54Cevap
https://i.hizliresim.com/l9lrAg.gif
burnundan öperdim
Oda seni baska yerinden operdi
Xdxdxd
Nickim harbi cok clas ama dimi
Uzun süredir yalniz kaliyorum o gif nedir ya :( ben olsam o an inme iner zaten napayim daha
Ben o an kalp krizi geçireceğim için ; birşey yapamazdım 😱😱😱
Onu sabah düşünürüz şimdilik...
img-10.onedio.com/.../552d07c10203d3c8060f92a0.gif
Kalbime iner herhalde
Bende kapiyi kilitler uyurum cunku
uyandığımda sağıma soluma arkama bakmıyorum sadece yastığı düzeltiyorum tekrar uyumaya başlıyorum :)
Dişi mi diye kontrol ederim.
gifsec.com/.../Let-me-sleep-reaction.gif
abartmıyorum kesin bu olur
Kadınsa, sarılıp uyurum.
Duruma göre, olaylar gelişebilir... :D
Erkekse, "s*ktir git, kalk yerine yat anthony queen!" derim. :D
Gifteki eleman da Palpatine'in akrabası herhalde... :D
Kadir, o son kadehi içmicektin olum.
Ve ondan sonraki on kadehi :/
Pis sapık ne isin var l*n benim yatagımda deyip kafasına ilk buldugum seyi gecirirm 😂
öyle bişey oldu yemin ediyorum yatakta biri olduğunu hissettim biri elimden tutuyordu avucumun içini gıdıklıyordu kafamı kaldıramadım 10 dk falan soğuk ter döktüm o korkuyu anlatamam
Eğer sarışınsa
https://i.hizliresim.com/o9v8Gq.gif
Şu an hasyanedeyim giren çıkan belli değil olur mu olur :(
Yorganı bırak şerefsiz dondum dondum der kafasına vururdum :/
Gece gece yapılır mı bu. Felak Nas okumadan yatmayın.
Sağlam çığlık atardım.
Kapalı alanlarda kalamıyorum, kapıyı kapatamam bu yüzden.
şu an çok korktum şu görüntüden😳 korkudan geberirim
Yüzüne bakarım bir önce. Tanıdık değilse de sorun etmem okay der yatarım bende
l*n a. q şekilsizi burayı yurtsuzlar pansiyonumu sandın yavşak derdim :D
Ben elime ne geçerse vururum herhalde
ehehehehehehehehehe ben herhalde sarılırım da
babam olsa üstüne çıkıp boğulana kadar kalkmaz :D sabah ölüsünü bulunca fark eder :D
bu dediğin başıma geldi evde tektim şöyle bir yatağa uzanam dedim sağıma baktığımda uzun boylu siyah birşey yanım da uzanmış uyuyordu sanki
sen şimdi inanmazsın tabi canım falan dersin ama ben yaşıyorum arasıra bunun gibi şeyleri
Selaminko derim
Aleykümko der
Sarılır yatarız 😂😂
boşver olur böyle şeyler sıkıntı yapma. sen bence kuantum fiziğine bak dostum. böle boş şeylerle uğraşma
Bağyansa o şekil bile olsa tutar si (V) erdim. Gece gece kısa günün karı.
Kim olduğuna bakarım. Evdekilerdense birşey yapmam başkasıysa ölür heralde :)
Sirina sarilir uyurum 😇
Gece üçte uyandım omzumda tanimadigim bir kız yatiyor. Olay tatil dönüşü otobüste oldu. Yolda binmis kız
ya annemdir ya da ablamdır tanımadığım biriyse parfüm şişesini gafasına gafasına vururum
Erkekse tekme atar düşürürüm, kadınsa değdiririm.
sırtı bana dönükse sorun yok :)
Kak git diye tekme atar uykuma devam ederdim :D
Yatmaya devam ederdim cesaret hapimi mi yutum sanki ben
seni görseydim dünyanın en en en mutlu insanı olurdum tirisimmm.
Oha direk kalp krizi show
Bu filmin isimi nedir
kalk * tir git derim D: :D :D tekme atarım kanka
yani illa gece gece kendine beddua ettirecen he
Az kay yer kalmadı derim
Bayansa sesiyse hic zaman kaybetmezdım yasem
Araya yastık koyarım erkekse 😂😂
bu hatayı yapmak istediğine emin mi?
Allah belanı vermesin ya ödüm koptu gece gece
Yanımda ev arkadaşım var 😂😂😂😂😂
bunu dusuncek kadar abaza olmaidm
Dötüne bakarım hangi cinse ait diye
Ananı haz××××r deyip kalpten giderdim heralde
gece gece olmadı bu :S
Korkudan üzerine iserdim.: )
dişiyse kazı işlemlerine başlardım hemen.
Bir anda sırtından itip yere atardim sanırım.
2 gecedir saat 4te uyanıyorum
onun için iyi olmaz :D
napacam kalk yerine yat derim :)
Cinsiyetine göre değişir. :D
dişi ise seks tabi napcan baska :D
Has. kalpten giderim :D
Nas felak yapistirrim xd
korkudan ağlıcam naptın sen ya ödüm kopyor :(((
o bir kadınsa her sey lehime.😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar