Güncellemeler
+1 yıl
acil kımse bılmıyor mu? hıkıng a10 evkurdan alıcam
ben bugün aldım tokattan stm mağazasından 600 tlye. çin malı büyük ihtimalle. daha açmadım görecez bakalım yazarım sonra yine
Cevap
1Cevap
özellikleri fiyatina göre çok iyi duruyor ama garantisi nasil olur saglamligi nasil olur bilemem yere düşüp aninda bozulan cihazlardan olabilir
hangı ulkenın oldugunu bılıyormusuunuz?
Muhtemel çindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar