Neden Türk Erkekleri Çok yakışıklıyken, Türk kızları çok çirkin?

Türk Erkekleri çok yakışıklı ama bakıyorum avrupa da ki, amerikada ki, avustralyayada ki kızlar daha gü zel, Bizim kızlarımıza bakıyorum bakımsız, kezban,çirkin.

Bir kaç istisnadan başka güzel yok.

Tabi erkekler arasında çirkin de var ama çoğunluk çok yakışıklı.

Güncellemeler
+1 yıl
Neden Türk Erkekleri Çok yakışıklıyken, Türk kızları çok çirkin?
Neden Türk Erkekleri Çok yakışıklıyken, Türk kızları çok çirkin?
Cevapla