İki halam ve bir amcam benim iyi olmamı hiç istemiyorlar bunu çok iyi anladım ne yapmalıyım?

İnsanın ailesinin onun kötülüğünü istemesi onu kullanmaya çalışması ne kötü bir şey değilmi? Dedikodumu yapmak için fırsat kolluyorlar ağızları köpürüyor laf diye onların niyetini anlamamış gibi yapmak istiyorum ve içlerindeki fesatlıkla boğulup kudurmalarını istiyorum Nasıl tavır takınmalıyım?
İki halam ve bir amcam benim iyi olmamı hiç istemiyorlar bunu çok iyi anladım ne yapmalıyım?
Cevapla