koyu bir mhp li olarak destekliyirum. kurdistan kurulup icimizdeki kurtlerin elinden kimlikleri alinip derhal surgun edilmelidir. sinirada bastan sona dunyanin mayini dosenip ve askeri birlikler fuze kalkanlariyla kapatilip resmen bir cin seddi cekilmelidir. birdahada kimse kurtler turkler kardestir masali uydurmasin. vizeyle bile almayacaksin kalan turkiye topraklarina. bunun baska yolu yok. ulkenin yuzolcumunun fazla olmasinin hicbir artisi yok. hollanda isvicre danimarka belcika kucucuk yuzolcumleri var ama buyuk ulkeler bizde yuzolcumumuz kuculsun kalan yerlere daha iyi hizmet gitsin guzel bir aile planlamasiylada uzun vadede 50 milyon nufusa indikmi ve sacma sapan din meslesi guzel bir laiklikla kaldirildimi iste medeniyetler seviyesine erismis olacagiz ve bundan sonra cile cekmek olmayacak bizim ismizde gunde 8 saat calisip guzel bir hayat surebilecekyltir
bizim iscimizde gunde 8 saat calisip... olacak. yanlis yazmisim. ayrica namazimda niyazimda orrucunda abdestinde olan biriyim. kimse tipik solcu chp li sanmasin. ama bu din meselesi gercekten baydi. herkes istedigi dini secsin. banane ben peygambermiyim. islami yaymaya calisim? herkesin evinde kurani interneti mahallesinde imami var. daha fazla milleti zorlamanin anlami yok. butun cemaatlerinde inine girilmeli. sakalli kocalari karilanin koynundan alinmali. akp den nefret eden biriyim. ama adama helal olsun inlerine girdi.
yaa zaten doguda turk bayragimi dalgalaniyor. orasi zaten elden gitmis. butun kurtleri topla oraya ne halleri varsa gorsunler. birbirlerini sikerler zaten. olmadi isid ellerinden alir o topraklari zaten. vizeyle bile almayacaksim ibneleri. bunun baska yolu yok. simdi adam kurt pkk li elimde tc kimligi var izmire kadar geliyor. bazi saflarda kardesiz fslan diyor. a. kodumun cocugu senin oglunu kardesini sehit etseler kardesiz diyebilecenmi. bu icimizdekileride defolup gonderecen. zaten ne faydasi var bunlarin. Allah tiplerini hayvandan farksiz yapmis zaten. lanetlenmis toplim bunlar. haa kokeni kurttur. ama efendidir bayragi dili kabul eder. onlarin basimizin ustunde yeri vardir. pkk ya teror orgutu diyeni kabul ederiz. neden cunku irkci degiliz. efendi kurtleride kabul etmezsek ozaman irkci olmus oluruz. mayinlari dose her yil 1 milyoj mayin dose 5 yilda 5 milyon mayin olsun. arti sinira uzun uzun yuksek yuksek tam donanimli binalar yap bintanede boyle kisla yap. sonra fuze kalkanlarini hataydan artvine
kürtleri beslemek için enayi Türklerin 35 milyar dolar ödedigini biliyor musun? yahu bu nasıl kardeşlik ben anlamıyorum bunlar izmire İstanbul'da yasıyor sorun yüzde 43 batıda yasıyor bunların :) biz doguya gittigimizde al bayraklara sarılı tabutlarla geliyoruz
kadar dose.24 saatte oralari havadan radarlarla falan kontrol et. iste guvenlik oldu. denizden zaten girrmezler boylelikle turkiyenin digerbtaraflarida denizlerle cevrilmis olur.1 tane sehit vermeyi? hee icimizde saklanan pkk lilar olur. onlarida zamanla yakalar cezasini verip gonderirsin. oldu bitti iste. birdahada bir tane kurtu almazsin. anayasayada madde koydurtutsun kurtlerle evlilik yasak ticaret yasak. politila yasak. birdahada muhattap olmazsin.
ben bunlari anlatinca mahallemde bana kiziyirlar deli diyorlar. sen nasil mhp lisin diyorlar. kardesim * topragini ben kurtlerle ayni ortamda olmak isyemiyorum. gitsinlerbiste devlet kursunlar. ver doguyu gitsin. ne boka yariyor zaten. cumhurbaskani bile gidemiyorndoguya turk bayragininindirmisler hala orasina turk topragindiyorlar
Dediğin gibi o toprakların direkt verilmesi mantikli ciddi anlamda bölünmeler yasanıyor ve tc olduğundan beri bu sorunlar cözülemedi. Eğer kürtlerin o topraklarida alip kürdistani kurmasi sonucunda berbat bi yasam sureceklerini ve işidin ellerinden alabilcegini dusunuyosan sana söyle diyim kürdistan yönetim bölgesinde olan erbile gitmeni tavsiye ederim cok çok gelismis bi ülke ve kürtler cidden çok cana yakın insanlar oradan arkadaşlarimda var yani kurulsa emin ol kimsr asalak gibi yasamaz. bir diger dedigin ise işidin toprakları alinmasi almak isteyen elbette olucaktir ki orta doğuda barinmak zordur. Ama hatirlatirim ki suriyede iside karsi kürtler (ypg) cok buyuk bi basari sagladi ve bitirdiler o direnisci bazi kadinlar filmlere bile konuldu. Alamadilar yani geriye kalan türkiyeye alinmamali demissin inan bana kimse ztn irkcilarin arasina gitmek istemez ha mayinla dosersen bile asyayla avrupayi birlestiren türkiye olsada o kurulan kürdistan uzerinden türkiyeye gitmek gerekicek yani turizim icin bunun olmasi gerekiyor bende acikcasi bazi seylerin kalici bi sekilde cozulmesi taraftariyim daha kac kisi canini vericek. dedigin gibi hollanda mesela yuzolcumu sdc konya kadar ama baya gelismis bi ülke. Türkiyeye kac ülke sigar ama haylen gelismekte olan ülke ayrica ülkenin gelisememesinin tek sebebi kürtler degil bazi yöneticilerde. koyu mhpliyim demissin vr daha dün devlet bahcelinin kürdistan vardir apo bi direnisin baslaticisidir dedi ordan hesap et nasi bi parti oldugunu:)
Irkçı türklerle ırkçı kürtleri için diyorum Turkiye varsa kurdistanda olsun. Pkk yi defedebilirlerse ne ala. Ama zaten selo barış maskesinin ardındaki kanlı baykuş azq. Kurulcaksa kürtlere kurulsun hdpnin olcaksa ora ben türkiyemii isterum.
asgsgsg biz ırkcı degiliz ki :) suriyeden kaçan 1.5 milyon kürte Türkler kapısını actı ama 100 günde 155 askerimizi polisimizi şehit edenler bu etnik eşkiyalar
1808 yılından beri bu harita oluşturulmaya calışıyor sonuç tırt. belki bir gün kurulur ama nası kurulur biz göremeyiz büyük ihtimal. Türkiye gibi onlarca Siyasi istikrarsızlık, savaş açlık ekonomik çöküklük gösteren bir ülkeden toprak alamıyorsan zaten 200 yıldır biraz zor kurarsın o ülkeyi. anca tavşan gibi ürerler iktidara gelirler 50-100 sene sonra ülkenin adı komple kürdistan diye değişir oda silahla olmaz o zamana da kürtçe kalmaz hepsi türkçe konuşur. :D
En İyi Cevaplar