Yeni Türkiye haritası projemizi nasıl buldunuz sizce de gayet hoş değil mi?



ahaha müthiş de istanbulu birleştirmek iyi fikir degl bence.
e öyle olmazsa nereden tutunacak kayar gideriz okyanusa doğru :D :D
ne güzel işte tam bağımsız ada ülkesi oluruz :d
mantıklı :D
aklıma gelmedi değil yapılsın bütün servetimi bağışlarım...
aynen bende
Kerkük musul telafer Türkmen yurdudur oralarıda alalım
oraları sen cepte bil sıkıntı yok :D
Cevap
6Cevap
komple kaldırıp atlantiğin ortasına alsak.. tek derdimiz tufanlar, tsunamiler olsa...
böylesi bile yeter aslında
şu hakkariyi şırnağı falan da batıraydınız denize iyiydi nese.
Süper olmuş ta hatay nerde mk biz nerde yaşayacaz :d
kanalın kenarında bir yerde sizin için ayarladık bir yerler sıkıntı yok :)
Bizim nüfus o kadar yere sığmaz dostum saçma olmuş
yaw göç edin arkadaş o zaman her yer sizin bizim ne farkı var hepimiz kardeşiz ha Ankara ha hatay
Karadenizin poku bizim kıbrısa akacak olmaz :))
devir daim yaptırayım da tekrar kara denize akıttırayım mı :D
Tamda karpaz burun bölgesi :)) bizim karpaz lağima döner :))
çılgın proje diye buna derim :.)
Muhteşem ötesi
:))) I
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar