Fakirim diye 3 kışdır bot alamadık. arkadaşlarım benle dalga geçnce?

alamadığım için arkadaşlarım orta halli her kış alıyorlar. ben alamadım. botum da çok eski. ama babam alıcam diyor alamıyor. bende çalışıp kendi ihtiyaçlarımı karşılamak istiyorum sizce nerde iş bulabilirim?
Fakirim diye 3 kışdır bot alamadık. arkadaşlarım benle dalga geçnce?
Cevapla