offf 12 saat çokmuş yaa.. ablamında böyle tabanında olmuştu.. cilt doktoru ayakkabını değiştir demişti.. ayrıyetten hergün sabunla yıka, talk budrası sür demişti öyle yaptı zamanla azaldı ve şimdi iyi.. topuksuz ve ayağını sıkmayan ayakkabı giy.. gece yatarkende taze limonu dilimle nasırın üzerine koy sar o şekilde yat.. kısa sürede nasırı yok eder..
Sen hangi bağlarda yürüdün böyle ciğerim? O nasır zamanla kendiliğinden yumuşar ve oluşma sebebi sert tabanlı ayakkabı kullanmandır. Tasiyem 3 tl verip bir ortopedik tabanlık alman.
nasır için ponza taşıyla ovup vazelin sürmelisin. hergün düzenli dayanabildiğin kadar sıcak suya biraz özellikle kaya tuzu koymalı ve ayaklarını dinlendirmelisin. belirli aralıklarla ayaklarını sirkeli suyla yıkamalısın...
En İyi Cevaplar