Kendimi bildim bileli hep evin için de ya da dışarı da yürürüm. Şimdi ne var ki gün da diyeceksiniz ama benim ki farklı. Yürürken hiç çevrede dikkat etmiyorum genellikle hayaller kurup, planlar yapıyorum. Özellikle de evde. Biş bir yer yoksa bile mutfağa falan gider kapıyı kapatır yürüyerek düşüncelere dağların. Bazen o an düşündüğüm durumlar ile ilgili tepkiler veririm (üzülme, gülme, kızma, sessiz bir biçim de yalnızca dudaklarını oynatarak o an kafamdan geçen cümleleri söylerim. ) Bunları yürürken ve yalnızken yaparım. Arkadaşlar gerçekten saçma gelebilir ama durum ciddi. Ayaklarım ne kadar ağrısa da kar etmiyor. Yalnızçam yürümeye hayal kurmaya devam ediyorum. Bir gece oda da yalnız uyuyacaktım gece 2-3 e kadar odanın içinde yürüdüm durdum. Baş dönse de ayağın ağrısa da yürüyorum. Hepsini geçtim. Dün gece ev de yalnızdır hıçkırarak ağlıyordu ona rağmen bile yürüyordum. (Ağlamamı sebebi bu değildi)
Bu konu da bilgisi olan ya da bunu yaşayan biri varsa lütfen yardımcı olun. İ
Bu konu da bilgisi olan ya da bunu yaşayan biri varsa lütfen yardımcı olun. İ
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer