Sürekli yürüyorum. Ağlarken, güderken, sinirliyken hep yürüyüp düşüncelere çalıyorum. ?

Kendimi bildim bileli hep evin için de ya da dışarı da yürürüm. Şimdi ne var ki gün da diyeceksiniz ama benim ki farklı. Yürürken hiç çevrede dikkat etmiyorum genellikle hayaller kurup, planlar yapıyorum. Özellikle de evde. Biş bir yer yoksa bile mutfağa falan gider kapıyı kapatır yürüyerek düşüncelere dağların. Bazen o an düşündüğüm durumlar ile ilgili tepkiler veririm (üzülme, gülme, kızma, sessiz bir biçim de yalnızca dudaklarını oynatarak o an kafamdan geçen cümleleri söylerim. ) Bunları yürürken ve yalnızken yaparım. Arkadaşlar gerçekten saçma gelebilir ama durum ciddi. Ayaklarım ne kadar ağrısa da kar etmiyor. Yalnızçam yürümeye hayal kurmaya devam ediyorum. Bir gece oda da yalnız uyuyacaktım gece 2-3 e kadar odanın içinde yürüdüm durdum. Baş dönse de ayağın ağrısa da yürüyorum. Hepsini geçtim. Dün gece ev de yalnızdır hıçkırarak ağlıyordu ona rağmen bile yürüyordum. (Ağlamamı sebebi bu değildi)

Bu konu da bilgisi olan ya da bunu yaşayan biri varsa lütfen yardımcı olun. İ
Sürekli yürüyorum. Ağlarken, güderken, sinirliyken hep yürüyüp düşüncelere çalıyorum. ?
Cevapla