AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Yazık değil mi o yavrucağa, bilezikten eli acımış mış
Bana yazik degil mi!
He yazık. Böyle örnek olun çocuklara sonra yaşlanınca huzuevnde bulursunuz kendinizi
Ben onu attim mi yatili okula?
Keşke döveceğine yatılı okula verseydin. Bende okula giderken yatılı kaldım.
Yatılı okula vermediğin için huzurevine atmaz mantığıyla hareket ediyorsan,
Onu bu yaşta dövdğün için ilerde sen güç kuvvetten düştüğün zaman sana aynısını yapmayı kabullenmişsin.
2 de benim için vuraydın.
Poposuna vurdum
Iyi deyil ama bazi zaman hak ediyorlar
Resmen gel beni dov diyorlar. Dovdukten sonra da mum oluyor mumm
Aynen öyle icin elvermiyor ama sabrinda siniri var ve cok zorluyorlar
Benim kizimda öyle 6 sinif birak sabaha kadar oturur tv izler
Benimkide 6. Sinif. Tv ile pekisi yok. Varsa yoksa internet
O vardi kapatirkirdim interneti simdi tv birgun sabah 6 işe giticem kalktimki daha yeni yatmış ne yapsam olmuyor
Tek benimki oyle degil demek.
Tabii üzülme bendede var birtane baş edemiyorum artik biraktim ne hali varsa görsün
bu ülkede kadına el kaldıran erkek adam değil cani oluyorda çocuğa el kadıran ne oluyor?
Şiddet şiddeti doğurur bazı çocuklar kuduz gibi olsada uyumuyor diye çocuk dovmek sacmalik
sadece babamdan yedim dayak :D ailede veya sülalede kimse el kaldırmadı
yazık ya vurmasaydın evlat sanuçta ben çocuğuma kıyamazdım
Ben yedim oda yesin anasını satim :D
Dayak çözüm değilki büyütürken eğiticen çocuğu
Nasi?
Anlatarak ablam anlatarak
Anlatiyorum ablasi. Anlatmiyorjm konusmuyorum mu saniyorsun? Yalvariyorum artik kitap okuyorum uyusun artik diye sohbet ediyoruz ama yok saat olmus dort ve hala geziniyorsa ben bu kizi doverim
Terlik fırlatıyor nerde olursam olayım hep kafanda yerdim😊biricik annem
iyi b*k yedin * sonra o kız kaçıp yollu olunca snin suçun
Babasına söylerse gece yatakta very hard yapar yanlız sana 😂😂😂
inanamıyorum sana nasıl yaparsın bunu
Ay inonmoyorom nosol yoporson bonoooo
kız çocuğunu dövmek iyi değil. ileride psikolojisi bozulur
yazık değilmi kıza? şiddetle mi terbiye ediyosunuz?
hangı devırde yaşıyoruz ya bu zamanda hayvanlar bıle dayakla değil ödüll ceza ıle uslanıyor
ohoooo yediğim ayağın haddi hesabı yok valla :D
senin vuran elin acıdı bir de çocuğun canını düşün aptal şey
sen insan olamazsın köpek elin kırılsın inşallah hayvan
Aynisi sana iade
:) iade olucak bir durum yok canım benim ben insanım benim canımın canına ömrüm feda olur anca.. elim kalkmaz.. defol
burada iki yazamadın diye mi yedi o çocuk dayağı! iyi b*k yedin... bir akşamda kocandan bir temiz dayak yemen dileğimle... bol dayaklı günler hahahaha:))
Buroyo iki yozomodom doyo yedo yaaaa
Anayim diye gecin sende
Odun soba demiri terlik hepsinin tadina baktim
Sende çocukken kafana çok darbe almışsın belli.
Aferin iyi b*k yedın afıyet olsun
Kızını dövmeyen, dizini döver ;)
Kizimi da dovmek istemiyorum dizimi de
Peki
O saate kadar ne yapıyor?
Sabah okula gidicek ve saat dort olmus hala geziniyor
Cok yedim :) bisey olmaz kızını dovmeyem diizin
iyi yapmissin. uyandir bidaha dov bence.
Uykusda dovmem
Yedim. Babam da anneme vururdu sonra :D
Arada kafama terlik fırlattığı oluyordu
hem de nasıl terlikle kovalar dı
Uyanık diye dovulen çocuk, peki
Niye dövüyon ki.
Insan g iş bir deseydin.
Kesin annen de seni dövmüştür 😊
Ben annemden ne bir tokat yedim ne terlik.
O zaman kusura bakma şeref seviyen tahminimden daha düşük. şimdi gelip de sen anlamazsin cocuk yetiştirmekten falan deme sen anlıyor olsaydın vurmazdın 😊 annelik kutsaldır herkes kaldıramaz. bazıları söz geciremedikce döver. o kadar acıyorum ki sizlere ve çocuklarınıza... hadi git biraz daha vur
Ne saniyorsun ki beni?
Seni bir şey sanmıyorum. sen hiçbir şeysin 😊
Zaten kendi karakterini çocuk döverek göstermişsin benim ne sandığımın ne önemi var
Sen dayak yememişsin galiba anneden dayak
Doğru bir davraniş değil!!!
Iyi poh yediniz döverek
Pardon bacım sen kaç yaşındasın?
Birazdanda çok uyudu diye dovup uyandirman lazım
Sen kac yasindasin cocugun 12 yasinda
Yinemi sen troll seni sikayet ettim pedofili seni
Yanlis kisi ile karistiriyorsunuz
Hayir cok iyi biliyorki sensin dunde tartistik
Bundan 5 gun evvel falanda
Ben o dediginiz kisi degilim.
Kizini dövmiyen torununu erken sever
Hahh cok guzel :))
:)) ..
iyi b*k yemişsin , aptal.
Hayvan dövülür. İNSAN dövülmez !!!
Hayvanda dövülmez
annem küçükken beni çok dövdü :'(
Ben kızın olsam sen döve döve gebertirdim.
Tebrik mi edelim
Tesekkurler
bence hasta olabilirsin
Sen hic dayak yemedin hee
yoo bende dayak yedim ama eger gercektn sebep buysa oldukca yersiz geldi uyumuyor diye 12 yasında cocuk yani
Devir kötü.
o yaştaki çocuk dövülürmü ya
Ben boylelerine anne demem
Sen fazla atarlisin giderlisin bakiyorum. 😃😄
Yoo ne alakasi var sen 12 yasindaki cocuga vuruyorsun bu nasil bir cirkinliktir ya ayip ayip vurup vurup sonra da üzülüyorum ayaklari yapmayin kendinizi kandirirsiniz anca
Neden dövdün yazık sana
elin kırılsın
Dövmesen iyiydi
Allah böylelerini kahretsin
Önce çocuklarını düzgün yetiştiremiyorlar, sonra çocuklarını dövüyorlar. Neden? Çünkü insan gibi konuşmaktan acizler. Empati sıfır, sorgulama sıfır. Sonra çocuklar onlara yüz vermeyince kızıyorlar. Tabi sizin gibi hayvanlardan nefret edecekler. Madem sabrın yok, o zaman çocuk sahibi olma. Çocuğun hayvan mı da döverek bir şey öğreteceksin? Akıllı insan, psikolojisi düzgün olan insan çocuğa el kaldırır mı? O çocuklar sonra içine kapanık olunca, sinirlerine hakim olamayınca kimin suçlanması gerektiği ortada.
Sen oyle yaparsin. Dedigin gibi davranirsin
Valla anneme benzerim korkusuyla öocuk sahibi olmayacağım sanırım.
Senin yasinda ordan atip tutmasi kolay! Ben zevk icin mi dovdum? Yasa insallah ayni benim gibi kizim olsun a bakalim sen nasil davranicaksin? Ol ol cocuk yap birsuru cocuk sahibi ol
Kızının nesi var?
Marifet mi?
eline sağlık
Cok.
gücün yetti mi
Aferin sana