Çok şükür soy ismini ''Bieber'' diye değiştiren kızlardan olmadım hiç ama İsmail Yk'nın şarkılarını ezbere bilirim neyse bu konuya girmeyelim. Lütfen bana en büyük ergenliğinizin internet kafede kulaklıkla resim çekip facebook profil pikçırı yaptığınızı söyleyin diğerlerini kaldıramam.
İtiraf et, hayatında yaptığın en büyük ergenlik neydi?
Yıl 2010. Bu fotoyu kullanan bir kız tanışalımmı diye mesaj atmıştı. Tabi 14 yaşında çocuğum o zamanlar daha yeni yeni sevgili ayakları falan başlıyor. Öküz gibi yavşamıştım 'çk ttlısn. d' diye. Sonradan fake olduğunu anlamıştım ve 80 90 kilo balina gibi bir kezban çıkmıştı. O gün bugündür kızlara güvenmem. Bu da böyle bir anımdır https://i.hizliresim.com/RBJVzo.jpg
Ergen olamadım nedense yaştan dolayı galiba ama o yaslarimda bol bol kitap okurdum hatta arkadaş grubumuz vardı kitap okuma yarısı falan yapardik benim böyle geçti
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
en güzeli seninmiş ne kadar düzgünmüşsün aferin sana
Internet ortaminda degil de giyim kusam tarzi vesilesiyle ergenligi yasadim diyebilirim. Ha tabi aklina abartili giydiğim gelebilir ama iste tam tersi koy pantolonu bile ilk defa lisede giymeye basladim. Sort falan giyemezdim kapri vs yani amaaannn ne bileyim işte
Çok rahat bir hocamiz vardi. Surekli biseyler yaptirirdi bize ne bilim cay getir onu getir bunu yap falan iste. Bir gun cay istedi benden götürürken caya tukurmustum. Mutluyum...
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
bende gıcık oldugum bir adamın kahvesine tükürmüştüm
çocukken ergenlik yapacak vaktimiz yoktu utandıgım hiç unutmayacağım tek olay ise.. daha 4 veya 5ci sınıftayken sabah okula okuldan gelip pazara giderdim.. tabi kışın ortasındayız.. peçete satıyordum kadına abla peçete lazımmı diye sordum oda bana dönüp önce burnunu sil dedi.. nasıl utanmıştım anlatamam
Barış akarsu ya aşıktım. Ölünce yıkıldım. Şimdiki ergenler justin bieber a aşık bende aynen öyle barış akarsuya aşıktım. Ölüp bitiyordum. allah rahmet eylesin
Tabi ergenlik hat safadaa azginlik donemindeyim ilk sevgilimide yapmisim hersey guzel gidiyo bir gun kutuphanede kiz arkadasimin yaninda baska kiza cikma teklifi etmistim hala utaniyorum eski kiz arkadasimla konusurken o olayi anlatinca
sene 98, hergün öğleden sonra bir üst sınıftan okul çıkı balkonun önünden geçerken Ricky Martin açıp balkonda salak salak havalı bir şekilde durmak :D :D :D, valla utandım şimdi öyle demeyin ama orta 2 ye gidiyordum
yoksul bir aile yaşantımız vardı bizim, çocukluk ergenlik bizim eve pek uğramadı. şimdi düşünüyorum da yaptığım en büyük çılgınlık babamın 45 numara ayakkabısını araba niyetiyle sürmekti herhalde
kendi fotom diye başka ülkeden bir kızın fotosunu gösteriyordum yaşımıda değiştirip cıkıyordum erkeklerle :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
p*rno siteye girerdim bir ara kendimi çok kaptırmıştım ufaklığı okşarken piçin biri rezil etmişti beni,31 çekiyor diye :/ o zaman daha hiç cinsellik yaşamamıştım
En İyi Cevaplar