Aylar önce telefonu kapatarak sırra kadem basan sevgili, geldi ve yine aynısını yaparak gitti?

Hiçbir sebep yoktu , aylar önce kavga ettik telefonunu bir kapattı bir daha açmadı delirdim sandım. O kadar zor ki haber alamadım, meraktan deliye döndüm. Bana bu acıları yaşatan kişiyi 2 ay sonra aradı ve affettim. Sebebi başkasıyla ailesinin sözlemesiymiş. Şimdi geldi 1 ay görüştükten sonra yine geçen gün hiçbir sebep yokken telefonunu kapattı ve açmadı. Neden bu insanlar böyle
Aylar önce telefonu kapatarak sırra kadem basan sevgili, geldi ve yine aynısını yaparak gitti?
Cevapla