Sevgili olayında hep en çok seven taraf, hep en çok değer veren taraf ben oldum. Evet çok fedakarım, maalesef. Çok ılımlıyım, yapıcı ve çok mütevaziyim, karşımdakini kıramayan birisiyim. Hep terk edilen de benim. Bahaneler üretip gidiyorlar. Gidenler tekrar dönüyor, pişman olduklarını ve beni öldürdürdükleri gibi tekrar öldürmek istediklerini "Yeniden" başlayalım derken söylüyorlar. Kıymetim hep kaybedilince anlaşılıyor. Gerçekten anlayamıyorum neden ağlayan,üzülen kırılan hep ben oluyorum? İyiler hep mi kaybeder? Artık acımasız mı olmam gerek? Egolu, kendini beğenmiş olsam çok mu sevilirim?
Dipnot: Evet tek değilim bunun farkındayım.
Dipnot: Evet tek değilim bunun farkındayım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer