Neden böyle yapıyorlar? En çok ben kırılıyorum. Benim suçum ne?

Sevgili olayında hep en çok seven taraf, hep en çok değer veren taraf ben oldum. Evet çok fedakarım, maalesef. Çok ılımlıyım, yapıcı ve çok mütevaziyim, karşımdakini kıramayan birisiyim. Hep terk edilen de benim. Bahaneler üretip gidiyorlar. Gidenler tekrar dönüyor, pişman olduklarını ve beni öldürdürdükleri gibi tekrar öldürmek istediklerini "Yeniden" başlayalım derken söylüyorlar. Kıymetim hep kaybedilince anlaşılıyor. Gerçekten anlayamıyorum neden ağlayan,üzülen kırılan hep ben oluyorum? İyiler hep mi kaybeder? Artık acımasız mı olmam gerek? Egolu, kendini beğenmiş olsam çok mu sevilirim?

Dipnot: Evet tek değilim bunun farkındayım.
Neden böyle yapıyorlar? En çok ben kırılıyorum. Benim suçum ne?
Cevapla