Yüz hatlarım çok çocuksu ve herkes beni olduğumdan küçük sanıyor. Bir bakın:) ?

Ya kemiksiz bir yüzüm var ve herkes beni olduğumdan küçük sanıyor. Gıcık edici durum ise şu ki örneğin kardesimin adını soracaklarında "ablanın adı ne?" diyolar ve ben büyüğüm ondan desemde inanmıyorlar "yok canım, hadi ordan" lar felan. Bu durumda olanlarınız var mı:)?
Yüz hatlarım çok çocuksu ve herkes beni olduğumdan küçük sanıyor. Bir bakın:) ?
Cevapla